Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 167020" data-attributes="member: 34"><p>Et en mä jaksa kiinnittää huomiota asiaan joka ei suoraan sanottuna oikeestaa merkkaa mitään</p><p></p><p></p><p>Eikä sillä ole sinänsä mitään merkitystä koska ei kropan kuulu olla mikään juttu mitä yritetään säästellä ja säästellä ja pitää jossain vitriinissä silleen esim et älä ny vaa rypisty yms</p><p></p><p>"Ei noin voi elää kukaa" sanon siihen vaan</p><p></p><p>Ei elämässä kuulu keskittyä tuollaiseen asiaan. Mut nykymaailma (vai onko se aina ollut) on menny sellaiseksi että koska kaikki muutkin keskittyy siihen niin. Se tarttuu.</p><p></p><p></p><p>Enkä mä murrosiässä muista tosiaankaa aatelleeni et VOI EI menetän mun aiemman kropan tai jotain</p><p></p><p></p><p>Tuntu sillon koko ajan vaa silt et elin normaalia elämää</p><p></p><p>Hädin tuskin itse edes huomasin mitään muutoksia kehossa oikeasti siinä</p><p></p><p>Sen kyllä muistan vieläkin elävästi kun mun rinnat alkoi ensimmäisen kerran kävellessä/juostessa/jotain heilua ja se tais ehkä tuntuu vähän nololta mutta kun se oli jotenkin niin normaalia elämää ja sitä sen kuuluukin olla.</p><p></p><p>Tai itse asiassa muistan sittenki ton jutskan aika huonosti mutta jotain outoo siin oli kun ehkä juoksin sisällä tai jtn ja sit vaa mun rinnat.. heilu tai jotain?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 167020, member: 34"] Et en mä jaksa kiinnittää huomiota asiaan joka ei suoraan sanottuna oikeestaa merkkaa mitään Eikä sillä ole sinänsä mitään merkitystä koska ei kropan kuulu olla mikään juttu mitä yritetään säästellä ja säästellä ja pitää jossain vitriinissä silleen esim et älä ny vaa rypisty yms "Ei noin voi elää kukaa" sanon siihen vaan Ei elämässä kuulu keskittyä tuollaiseen asiaan. Mut nykymaailma (vai onko se aina ollut) on menny sellaiseksi että koska kaikki muutkin keskittyy siihen niin. Se tarttuu. Enkä mä murrosiässä muista tosiaankaa aatelleeni et VOI EI menetän mun aiemman kropan tai jotain Tuntu sillon koko ajan vaa silt et elin normaalia elämää Hädin tuskin itse edes huomasin mitään muutoksia kehossa oikeasti siinä Sen kyllä muistan vieläkin elävästi kun mun rinnat alkoi ensimmäisen kerran kävellessä/juostessa/jotain heilua ja se tais ehkä tuntuu vähän nololta mutta kun se oli jotenkin niin normaalia elämää ja sitä sen kuuluukin olla. Tai itse asiassa muistan sittenki ton jutskan aika huonosti mutta jotain outoo siin oli kun ehkä juoksin sisällä tai jtn ja sit vaa mun rinnat.. heilu tai jotain? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja