Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 167477" data-attributes="member: 34"><p>Esim nyt tuntuu pitkästä aikaa melko hirveältä se , varmaan vain siksi kun tuntuu tosi oudolta ja epätodelliselta. Mietin vain että miten yksi elämäni pahimmista rakkauksista voi olla tollanen. En ikinä odottanut tämmöistä esimerkiksi silloin kun olin lapsi. No siis, ylläri. Mutta jotenkin se tuntuu vain niin epätodelliselta. Mun liian syvä herkkyys kyl aiheuttaa sen kanssa että tunnen asiat niin voimakkaasti ja tuun surulliseks, noinkin turhista asioista mitä ei tarvis huolehtia ja ahdistua ollenkaan.</p><p></p><p>Edistystä asias on kuitenkin se, että tosiaan oon entistä paremmin jo tunnistanut sen tosiasian, että ikäero ei ole sellainen asia, että sitä tosiaa tarvis huolehtia, siis että tiedostan sen että todellisuudes se on ihan yhtä arvokasta olla ihastunut masatoshii kuin kehen tahansa oman ikäseeni vaikka. Mä niinku jo paljon paremmin tiedostan sen mielestäni kuin ennen, eli uskon että jotain edistystä on tapahtunut. Silti välillä se jonkinlainen paha olo voi yllättää. Tai että se voi siitä huolimatta tuntua jollain lailla likaselta koska on tottunut ajattelemaan asian niin ettei "nuorten naisten kuulu olla vanhojen setien kanssa" tai jotain 😂 tai no en osaa selittää sitä mutta. Se epänormaalius siinä kuitenkin ahdistaa. Ja seksuaalinen puoli, tuntuu ehkä jollain lailla vielä normaaliakin likaisemmalta. Sehän näyttäytyy mulle siis aina sellaisena ahdistavana, mutta jotenkin että jos fantasioi siitä että se panis mua niin se tuntuu silleen.. väärältä 😭 vaikka haluun sitä ihan helvetisti, tunne pillussahan sen jo kertoo 🙃🙃🙃🙃🙃 kiva.... 😭</p><p></p><p></p><p>NONIIN. mutta että tähän tyyliin.</p><p></p><p>Silti otan tän ikäero ahdistuksen anyday mieluummin kuin.. jonkin muun ahdistuksen.. ehk..</p><p></p><p>Harmi etten voi valita vaa saan ne kaikki kerralla 🙃</p><p></p><p>I dont know</p><p></p><p>Juuh elikkäs</p><p></p><p>Panettaa edelleen mutta voisitko olla ajattelematta sitä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 167477, member: 34"] Esim nyt tuntuu pitkästä aikaa melko hirveältä se , varmaan vain siksi kun tuntuu tosi oudolta ja epätodelliselta. Mietin vain että miten yksi elämäni pahimmista rakkauksista voi olla tollanen. En ikinä odottanut tämmöistä esimerkiksi silloin kun olin lapsi. No siis, ylläri. Mutta jotenkin se tuntuu vain niin epätodelliselta. Mun liian syvä herkkyys kyl aiheuttaa sen kanssa että tunnen asiat niin voimakkaasti ja tuun surulliseks, noinkin turhista asioista mitä ei tarvis huolehtia ja ahdistua ollenkaan. Edistystä asias on kuitenkin se, että tosiaan oon entistä paremmin jo tunnistanut sen tosiasian, että ikäero ei ole sellainen asia, että sitä tosiaa tarvis huolehtia, siis että tiedostan sen että todellisuudes se on ihan yhtä arvokasta olla ihastunut masatoshii kuin kehen tahansa oman ikäseeni vaikka. Mä niinku jo paljon paremmin tiedostan sen mielestäni kuin ennen, eli uskon että jotain edistystä on tapahtunut. Silti välillä se jonkinlainen paha olo voi yllättää. Tai että se voi siitä huolimatta tuntua jollain lailla likaselta koska on tottunut ajattelemaan asian niin ettei "nuorten naisten kuulu olla vanhojen setien kanssa" tai jotain 😂 tai no en osaa selittää sitä mutta. Se epänormaalius siinä kuitenkin ahdistaa. Ja seksuaalinen puoli, tuntuu ehkä jollain lailla vielä normaaliakin likaisemmalta. Sehän näyttäytyy mulle siis aina sellaisena ahdistavana, mutta jotenkin että jos fantasioi siitä että se panis mua niin se tuntuu silleen.. väärältä 😭 vaikka haluun sitä ihan helvetisti, tunne pillussahan sen jo kertoo 🙃🙃🙃🙃🙃 kiva.... 😭 NONIIN. mutta että tähän tyyliin. Silti otan tän ikäero ahdistuksen anyday mieluummin kuin.. jonkin muun ahdistuksen.. ehk.. Harmi etten voi valita vaa saan ne kaikki kerralla 🙃 I dont know Juuh elikkäs Panettaa edelleen mutta voisitko olla ajattelematta sitä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja