Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 167598" data-attributes="member: 34"><p>RAKASTAN TOTA MUN VIHREETÄ PUHELINTA EI JUMALAUT</p><p></p><p>siis en kyl ymmärrä miks noi biisut ei oo tässä koska luulis niiden olevan mut ei</p><p></p><p>No</p><p></p><p>Hyvä wt toi toimii viel ni voin kuunnella siitä kans</p><p></p><p>Hyvä et latasin sitä nyt pitkästä aikaa</p><p></p><p>Toi on siis se mikä on ollu mulla ainakin sielt 2016 asti mun mielestä koska oon ottanu sillä peilikuvia sillon toukokuus 2016 ish ainakin</p><p></p><p>AAAAH MÄ KUOLEN</p><p></p><p>TÄÄ ON IHAN KAUHEETA</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>TIEDÄKS MILT TUNTUU KATTOI NÄIT NYKYISII VIESTEI TÄS KESUS</p><p></p><p>JA NOI KUVAT MASATOSHISTA</p><p></p><p>OLIN SILLEE EI TERVE JA HEIPÄ HEI OIKEESTI</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>???????!!!!!!+ MITÄ 😂</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ja arvaa ku löysin tuolt biisin jos luki vaa koreaks sit olin et mikähän biisi se oli ni arvaa vittu mitä XDDDDDDDDDDDDDDDDDD </p><p></p><p></p><p>AFTER SCHOOL - BECAUSE OF YOU</p><p></p><p></p><p></p><p>NII MIKÄS MUU SE OIS VOINUTKAAN OLLA</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ÄLÄ SANO MITÄÄN MÄ KUOLEN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 167598, member: 34"] RAKASTAN TOTA MUN VIHREETÄ PUHELINTA EI JUMALAUT siis en kyl ymmärrä miks noi biisut ei oo tässä koska luulis niiden olevan mut ei No Hyvä wt toi toimii viel ni voin kuunnella siitä kans Hyvä et latasin sitä nyt pitkästä aikaa Toi on siis se mikä on ollu mulla ainakin sielt 2016 asti mun mielestä koska oon ottanu sillä peilikuvia sillon toukokuus 2016 ish ainakin AAAAH MÄ KUOLEN TÄÄ ON IHAN KAUHEETA TIEDÄKS MILT TUNTUU KATTOI NÄIT NYKYISII VIESTEI TÄS KESUS JA NOI KUVAT MASATOSHISTA OLIN SILLEE EI TERVE JA HEIPÄ HEI OIKEESTI ???????!!!!!!+ MITÄ 😂 ja arvaa ku löysin tuolt biisin jos luki vaa koreaks sit olin et mikähän biisi se oli ni arvaa vittu mitä XDDDDDDDDDDDDDDDDDD AFTER SCHOOL - BECAUSE OF YOU NII MIKÄS MUU SE OIS VOINUTKAAN OLLA ÄLÄ SANO MITÄÄN MÄ KUOLEN [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja