Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 167722" data-attributes="member: 34"><p>Ja hyi ahdistaa ajatus yhdynnästä vaik fantasioin siitä mut oikeesti mä en ikinä voi, en voi en voi en voi. Täytyy pitää huolta siit etten tee sitä ikinä. Tai siis tiedän etten muutenkaa uskaltais ikinä. Ellei mua painostettais nii se ois ihan hirveetä..</p><p></p><p>Oonko ihan outo jos en haluu yhdyntää ikinä</p><p></p><p>En kai</p><p></p><p>Saatan haluta muunlaista seksiä mut en haluu enkä uskalla mitään yhdyntää tai sormettamista, siis sitä et sinne sisää työnnetää jtn 😬😞 yyh. En haluu................................. Haluun vaa kaikkee muuta mut en sitä et sinne työnnetää jtn. Never ever ever ever ever ever. Mut sit mielikuvissa se on niin sanotusti kiihottava ajatus mut en mä oikeesti uskalla. Enkä haluukaan ees.</p><p></p><p>Nooooooo, nyt ainakin tiedän mitä haluun ja mitä en haluu, joten se on ainakin ihan hyvä juttu.</p><p></p><p>Ja niitä lapsia en kanssa haluu ollenkaan :D en niin millään metodilla, ei se liity siihen etten halua yhdyntää yms vaan en halua tulla äidiksi ollenkaa, duh.</p><p></p><p></p><p>Oonko mä oikeesti ihan outo.. tuntuu siltä. Kaikki muut on ihan erilaisia ku minä ja haluu iha eri asioita ku minä..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 167722, member: 34"] Ja hyi ahdistaa ajatus yhdynnästä vaik fantasioin siitä mut oikeesti mä en ikinä voi, en voi en voi en voi. Täytyy pitää huolta siit etten tee sitä ikinä. Tai siis tiedän etten muutenkaa uskaltais ikinä. Ellei mua painostettais nii se ois ihan hirveetä.. Oonko ihan outo jos en haluu yhdyntää ikinä En kai Saatan haluta muunlaista seksiä mut en haluu enkä uskalla mitään yhdyntää tai sormettamista, siis sitä et sinne sisää työnnetää jtn 😬😞 yyh. En haluu................................. Haluun vaa kaikkee muuta mut en sitä et sinne työnnetää jtn. Never ever ever ever ever ever. Mut sit mielikuvissa se on niin sanotusti kiihottava ajatus mut en mä oikeesti uskalla. Enkä haluukaan ees. Nooooooo, nyt ainakin tiedän mitä haluun ja mitä en haluu, joten se on ainakin ihan hyvä juttu. Ja niitä lapsia en kanssa haluu ollenkaan :D en niin millään metodilla, ei se liity siihen etten halua yhdyntää yms vaan en halua tulla äidiksi ollenkaa, duh. Oonko mä oikeesti ihan outo.. tuntuu siltä. Kaikki muut on ihan erilaisia ku minä ja haluu iha eri asioita ku minä.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja