Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 167851" data-attributes="member: 34"><p>en osaa selittää mutta se mitä koin eunkwangii kohtaan etenki silloin vaikka nyt jossain kesäkuun 2023 tienoillako se oli.. siis se PAKKOMIELLE. meinasin koko ajan tulla hulluksi ja jossain vaiheessa vaa seikkailin jossai redditin limerenssipalstalla koska mun ajatukset oli KOKO AJAN eunkwangissa niiku olin et ei helvetti tää on iha hirveetä. Samoin joku maaliskuu 2023 tais olla ku luin jtn limerenssistä ja oikeesti must tuntui sillon et tää on ihan suoranaista kidutusta. Siis en osaa selittää sitä mut olin niin kiinni siinä PAKKOMIELTEESSÄ etten päässy irti millään ja siis tietenkin sama on eunkwangist edellee mut.. silti se vaihe oli ehkä vähän erilainen? No joo en tiiä. Mut kuitenkin eunkwang ja masatoshi nii molemmat on just sellasia pakkomielteitä et mua HÄVETTÄÄ miten iso pakkomielle voi olla ja sillee en pääse YHTÄÄN irti et mun on pakko vaa roikkuu siin tuskassa mukana 😂😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 167851, member: 34"] en osaa selittää mutta se mitä koin eunkwangii kohtaan etenki silloin vaikka nyt jossain kesäkuun 2023 tienoillako se oli.. siis se PAKKOMIELLE. meinasin koko ajan tulla hulluksi ja jossain vaiheessa vaa seikkailin jossai redditin limerenssipalstalla koska mun ajatukset oli KOKO AJAN eunkwangissa niiku olin et ei helvetti tää on iha hirveetä. Samoin joku maaliskuu 2023 tais olla ku luin jtn limerenssistä ja oikeesti must tuntui sillon et tää on ihan suoranaista kidutusta. Siis en osaa selittää sitä mut olin niin kiinni siinä PAKKOMIELTEESSÄ etten päässy irti millään ja siis tietenkin sama on eunkwangist edellee mut.. silti se vaihe oli ehkä vähän erilainen? No joo en tiiä. Mut kuitenkin eunkwang ja masatoshi nii molemmat on just sellasia pakkomielteitä et mua HÄVETTÄÄ miten iso pakkomielle voi olla ja sillee en pääse YHTÄÄN irti et mun on pakko vaa roikkuu siin tuskassa mukana 😂😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja