Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 167878" data-attributes="member: 34"><p>Miten noist voi jäädä ns. "Hyviä" muistoja tai sellasia et ku se on kuulunu siihen ihastumiseen niin kiinteästi niin siit tulee jotenkin sellanen olo et no on se enemmän okei kosk se ny liittyy kummiski mu rakkaasee</p><p></p><p>IDKKKKKKKKKKK</p><p></p><p>MITÄ VITTUU</p><p></p><p>tai se ku runkkasin eunkwangin takii nii se oli varmaankin ensimmäinen ihminen kenen takii olin IKINÄ runkannu niin paljon ja niin pitkä ajanjakso ja tällee. Nii sitte jotenkin kaikki tuntu oudolt ja tosiaa olin sillee mitä vittuu tai jotenkin se seksuaalisuus liitty nii läheisesti siihen ja</p><p></p><p>Okei en vieläkään tiedä mitä selitän</p><p></p><p>Joo-o</p><p></p><p>Ihastuksen kohteesta fantasioiminen on kamalaa</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei helvetti</p><p></p><p></p><p>Siis se oli </p><p></p><p>Ei hyi helvetti</p><p></p><p>Ahdistaa</p><p></p><p></p><p>Pitääks tän oikeesti olla osa mun seksuaalista kehitystä koska en tiiä ku jotenkin tuntuu että eunkwangiin rakastuminen oli silti jonkinlainen käännekohta siinä vaikka voimakasta on ollu aiemminkin mut jotenkin se oli välillä ihan ennenkuulumattoman voimakasta.. se seksuaalisuus.. tai jotenki sellasta. Ni mietin et oliks tää oikeesti nyt sit välttämätön osa mun "seksuaalista kehitystä" 💀 ei saatana</p><p></p><p>Miks mua ällöttää ja ahistaa niin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 167878, member: 34"] Miten noist voi jäädä ns. "Hyviä" muistoja tai sellasia et ku se on kuulunu siihen ihastumiseen niin kiinteästi niin siit tulee jotenkin sellanen olo et no on se enemmän okei kosk se ny liittyy kummiski mu rakkaasee IDKKKKKKKKKKK MITÄ VITTUU tai se ku runkkasin eunkwangin takii nii se oli varmaankin ensimmäinen ihminen kenen takii olin IKINÄ runkannu niin paljon ja niin pitkä ajanjakso ja tällee. Nii sitte jotenkin kaikki tuntu oudolt ja tosiaa olin sillee mitä vittuu tai jotenkin se seksuaalisuus liitty nii läheisesti siihen ja Okei en vieläkään tiedä mitä selitän Joo-o Ihastuksen kohteesta fantasioiminen on kamalaa Ei helvetti Siis se oli Ei hyi helvetti Ahdistaa Pitääks tän oikeesti olla osa mun seksuaalista kehitystä koska en tiiä ku jotenkin tuntuu että eunkwangiin rakastuminen oli silti jonkinlainen käännekohta siinä vaikka voimakasta on ollu aiemminkin mut jotenkin se oli välillä ihan ennenkuulumattoman voimakasta.. se seksuaalisuus.. tai jotenki sellasta. Ni mietin et oliks tää oikeesti nyt sit välttämätön osa mun "seksuaalista kehitystä" 💀 ei saatana Miks mua ällöttää ja ahistaa niin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja