Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 168037" data-attributes="member: 34"><p>No joo</p><p></p><p>Eikun siinä sitte vaa odottelemaan omaa japanilaista miestäni niinku sain lapsena tietää</p><p></p><p></p><p>Mut who knows who the fuck it is</p><p></p><p>Ei varmaa masatoshi ku mikään muuhan ei viittaa siihen yhtään millään tavalla</p><p></p><p>Sitä vaan en ymmärrä miten mä AINA unohan noi noin tehokkaasti ja sit muistan joskus pitkän ajan päästä</p><p></p><p>Unohin sen eunkwang jutun ihan täysin (mut sen btob jutun taisin kyl muistaa ihan?) ja unohin sen kuka keksi rakkauden homman ihan jotenkin täysin, tai en ehkä täysin saatoin muistaa siit jtn mut ehä mä tietenkään jää ajattelee niit sillä tavalla niiku vuositolkulla sinänsä. Niinkun toi karate juttukin niin muistan että olin helvetin hämmentynyt ja tälleen mutta en tiedä sitten kuinka kauan oon sitä ihmetelly, tuskin kovinkaan kauan ja sitten se on unohtunut täysin jossakin vaiheessa en varmaa oo kiinnitäny huomiota koko asiaan sitten lapsuuden??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 168037, member: 34"] No joo Eikun siinä sitte vaa odottelemaan omaa japanilaista miestäni niinku sain lapsena tietää Mut who knows who the fuck it is Ei varmaa masatoshi ku mikään muuhan ei viittaa siihen yhtään millään tavalla Sitä vaan en ymmärrä miten mä AINA unohan noi noin tehokkaasti ja sit muistan joskus pitkän ajan päästä Unohin sen eunkwang jutun ihan täysin (mut sen btob jutun taisin kyl muistaa ihan?) ja unohin sen kuka keksi rakkauden homman ihan jotenkin täysin, tai en ehkä täysin saatoin muistaa siit jtn mut ehä mä tietenkään jää ajattelee niit sillä tavalla niiku vuositolkulla sinänsä. Niinkun toi karate juttukin niin muistan että olin helvetin hämmentynyt ja tälleen mutta en tiedä sitten kuinka kauan oon sitä ihmetelly, tuskin kovinkaan kauan ja sitten se on unohtunut täysin jossakin vaiheessa en varmaa oo kiinnitäny huomiota koko asiaan sitten lapsuuden?? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja