Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 168052" data-attributes="member: 34"><p>Tän kattominen on aika kauheeta:</p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/mDqVy2tu2DaGjofn9[/URL]</p><p></p><p>Koska sopii niin hyvin siihen mitä oon aatellu/nähny. On ehkä luonnollista että oon nähny mielessäni niinku pojan koska oon ite ollu lapsi mut todellisuudessaha jos tosta puhutaa se on ollu sillon.. en tiiä minkä ikäne mut nii. Tai en ees oo varma mut tulipa vaa mielee et jotenkin toi vaan sopii niin hyvin siihen lol et varmaan jtn tollast oon mielessäni nähny mut .. mut nii.. toki se oli vissiin kuitenkin sellainen ajatus et "sit aikuisena" joten joo oon varmaan siinä kohtaa ajatellu sen aikuisena miehenä mut niinku, tiäks. Nää on tälläsii.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 168052, member: 34"] Tän kattominen on aika kauheeta: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/mDqVy2tu2DaGjofn9[/URL] Koska sopii niin hyvin siihen mitä oon aatellu/nähny. On ehkä luonnollista että oon nähny mielessäni niinku pojan koska oon ite ollu lapsi mut todellisuudessaha jos tosta puhutaa se on ollu sillon.. en tiiä minkä ikäne mut nii. Tai en ees oo varma mut tulipa vaa mielee et jotenkin toi vaan sopii niin hyvin siihen lol et varmaan jtn tollast oon mielessäni nähny mut .. mut nii.. toki se oli vissiin kuitenkin sellainen ajatus et "sit aikuisena" joten joo oon varmaan siinä kohtaa ajatellu sen aikuisena miehenä mut niinku, tiäks. Nää on tälläsii. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja