Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 168485" data-attributes="member: 34"><p>"Ai ei naisia paneta yhtä kovasti kuin miehiä? Mistä sen voit tietää, joka näin väitit? Jos minä en saa seksiä muutamaan päivään, alan oikeasti menettää järkeni, en saa nukuttua ja ajattelen seksiä yötä-päivää. Ja seksittömän jakson jälkeen täytyy panna monta kertaa päivässä. Mikään ei ole parempaa kuin seksiviikonloppu miehen kanssa hotellissa. Ja kyllä vaan kun näen komean miehen, menen kotiin ja masturboin tuota ihanaa miestä ajatellen. Mutta kehittelen kyllä sen miehen ympärille jonkun fantasian, pelkkä mies ei riitä. Mutta mistään hinnasta en miestäni pettäisi ja tässä menee mun mielestä se raja, johon ymmärrys riittää. Jos joskus on sellainen päivä, että mua ei paneta (äärimmäisen harvinaista) ja miestä panettaa, niin kyllä silloin harrastetaan seksiä tai otan suihin. Samoin toisinpäin, sellaistakin on sattunut."</p><p></p><p>Vittu te vauvapalstailijat olette kyllä aivan sairasta sakkia.</p><p></p><p>En ikimaailmassa osallistuisi seksiin jos en itse haluaisi. Ette saa mua tuntee syyllisyyttä. Tehköön jokainen omat ratkaisunsa mut mä en oo velvollinen antamaan seksiä yhtään kenellekään, ikinä. Ikinä, eikä missään tilanteessa. MISSÄÄN tilanteessa. Siis vihaan yli kaiken ihmisiä jotka on niin sairaita että ne kuvittelee voivansa syyllistää ja painostaa muita tekemään jotakin vasten tahtoaan. Mua alkaa ihan oikeesti fyysisesti ahistaa tollasen lukeminen ja siks mua ahdistaa ihan seurustelu jo konseptinakin. En halua ikinä seurustella. En ikinä. Hyvä vaan jos siltä vältyn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 168485, member: 34"] "Ai ei naisia paneta yhtä kovasti kuin miehiä? Mistä sen voit tietää, joka näin väitit? Jos minä en saa seksiä muutamaan päivään, alan oikeasti menettää järkeni, en saa nukuttua ja ajattelen seksiä yötä-päivää. Ja seksittömän jakson jälkeen täytyy panna monta kertaa päivässä. Mikään ei ole parempaa kuin seksiviikonloppu miehen kanssa hotellissa. Ja kyllä vaan kun näen komean miehen, menen kotiin ja masturboin tuota ihanaa miestä ajatellen. Mutta kehittelen kyllä sen miehen ympärille jonkun fantasian, pelkkä mies ei riitä. Mutta mistään hinnasta en miestäni pettäisi ja tässä menee mun mielestä se raja, johon ymmärrys riittää. Jos joskus on sellainen päivä, että mua ei paneta (äärimmäisen harvinaista) ja miestä panettaa, niin kyllä silloin harrastetaan seksiä tai otan suihin. Samoin toisinpäin, sellaistakin on sattunut." Vittu te vauvapalstailijat olette kyllä aivan sairasta sakkia. En ikimaailmassa osallistuisi seksiin jos en itse haluaisi. Ette saa mua tuntee syyllisyyttä. Tehköön jokainen omat ratkaisunsa mut mä en oo velvollinen antamaan seksiä yhtään kenellekään, ikinä. Ikinä, eikä missään tilanteessa. MISSÄÄN tilanteessa. Siis vihaan yli kaiken ihmisiä jotka on niin sairaita että ne kuvittelee voivansa syyllistää ja painostaa muita tekemään jotakin vasten tahtoaan. Mua alkaa ihan oikeesti fyysisesti ahistaa tollasen lukeminen ja siks mua ahdistaa ihan seurustelu jo konseptinakin. En halua ikinä seurustella. En ikinä. Hyvä vaan jos siltä vältyn. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja