Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 169794" data-attributes="member: 34"><p>OKEI OKEI, tuli toinen spontaani ajatus jo. Ajattelin ihan spontaanisti siis että hei, mulla on kauniit kasvot. Ja siis näissähän on tärkeintä se ettei ne oo mitään pakotettuja ajatuksia vaan spontaaneja, aitoja ajatuksia. Ei siis mitään yrittämistä, sehän tässä on tärkeintä.</p><p></p><p>Okei, eli mulla on siis myös kauniit kasvot? Mahtavaa. Nyt ei tarvi keksiä enempää pitkään aikaan kun mulla on jo noin monta :D</p><p></p><p>Nämä asiat mussa on siis hyvin:</p><p>- läskiys</p><p>- hiukset</p><p>- kauniit kasvot</p><p></p><p>Muuten ei mikään, mut se ei haittaa kun ei tarvi masentua kun mussa on jo noin monta hyvää asiaa. Mun ei tarvi ajatella niitä huonoja juttuja joita vihaan, kuten tissejä tai peppua. Vai kuuluuko se peppu läskiyteen :D en tiedä. Ei nyt ehkä suoraan, se on erillinen asia. Maha ja reidet (ja sääret?) ne liittyy läskiyteen mut ehkä miellän pepun viel erilliseks jutuks. Inhoon karvojani myös mutta niitäkään mun ei tarvi ajatella kun voin ajatella noita hyviä juttuja, mistä jo tykkään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 169794, member: 34"] OKEI OKEI, tuli toinen spontaani ajatus jo. Ajattelin ihan spontaanisti siis että hei, mulla on kauniit kasvot. Ja siis näissähän on tärkeintä se ettei ne oo mitään pakotettuja ajatuksia vaan spontaaneja, aitoja ajatuksia. Ei siis mitään yrittämistä, sehän tässä on tärkeintä. Okei, eli mulla on siis myös kauniit kasvot? Mahtavaa. Nyt ei tarvi keksiä enempää pitkään aikaan kun mulla on jo noin monta :D Nämä asiat mussa on siis hyvin: - läskiys - hiukset - kauniit kasvot Muuten ei mikään, mut se ei haittaa kun ei tarvi masentua kun mussa on jo noin monta hyvää asiaa. Mun ei tarvi ajatella niitä huonoja juttuja joita vihaan, kuten tissejä tai peppua. Vai kuuluuko se peppu läskiyteen :D en tiedä. Ei nyt ehkä suoraan, se on erillinen asia. Maha ja reidet (ja sääret?) ne liittyy läskiyteen mut ehkä miellän pepun viel erilliseks jutuks. Inhoon karvojani myös mutta niitäkään mun ei tarvi ajatella kun voin ajatella noita hyviä juttuja, mistä jo tykkään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja