Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 169877" data-attributes="member: 34"><p>Hm. </p><p></p><p>Näin jotain sellaista unta, mikä sai mut ajattelemaan asiaa ja tajusin että varmasti näen tän asian ihan eri linssin läpi iän myötä. En vain tiedä kuinka paljon ikää siihen tarvitaan tarkalleen. Olisihan se kiva että se auttaisi heti, mut ei. Ainakin mulla on sellainen uskomus että varmaan nyt viimeistään 50-vuotiaana jos ei aiemmin niin todennäköisesti nään aivan eri kannalta tän koko jutun, jolloin todennäköisesti ihmettelen miten tää on voinut olla mulle edes ongelma. Niin ainakin luulen.</p><p></p><p>Muistelen, että siellä yhdessä paikassa missä olin niin ne ohjaajat myös sanoi että niillä helpotti vanhemmiten, tosin en muista oliko se just ulkonäkökriisi vai joku muu asia, mut ehkä ulkonäkökriisi. Vai oliko se ahdistus. Tai ahdistusta sekin kyllä on.</p><p></p><p>No mut luulen kuitenkin ite ainakin että se helpottaa aivan merkittävän paljon, mutta haluaisin kyllä että se loppuis nyt jo. Nyt en sitten malta oottaa vanhenemista koska haluan ratkaisun asiaan jo. Mutta en mä kyllä sitten taas toisaalta halua ajan kuluvan yhtään nopeammin.</p><p></p><p></p><p>Ja se menee nyt jo nopeasti</p><p></p><p>Mutta en tiedä, tuntuu vain että meillä nuorilla on aina just ne hirveimmät ulkonäkökriisit ja vanhemmiten helpottaa. Esim en oo kuullu kenenkään viiskymppisen edes kärsivän mistään bdd:stä. En tiedä miks mutta ilmeisesti sen ikäiset osaa kai jättää ne ulkonäköasiat rauhaan. Ei mun äitikään stressaa melkein ollenkaan sen ulkonäöstä ja se on... 58? Mä taas hypin seinille joka päivä ja mietin välillä itsemurhaa niin joo-o. Mutta esim se ei kyllä ookaan somessa yhtään. Mutta on se siitä iästäkin varmasti kiinni paljon. Mä en vain oikein osaa kuvitella viisikymppisten ja sitä vanhempien kriiseilevän ulkonäöstä mutta voin ehkä olla väärässäkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 169877, member: 34"] Hm. Näin jotain sellaista unta, mikä sai mut ajattelemaan asiaa ja tajusin että varmasti näen tän asian ihan eri linssin läpi iän myötä. En vain tiedä kuinka paljon ikää siihen tarvitaan tarkalleen. Olisihan se kiva että se auttaisi heti, mut ei. Ainakin mulla on sellainen uskomus että varmaan nyt viimeistään 50-vuotiaana jos ei aiemmin niin todennäköisesti nään aivan eri kannalta tän koko jutun, jolloin todennäköisesti ihmettelen miten tää on voinut olla mulle edes ongelma. Niin ainakin luulen. Muistelen, että siellä yhdessä paikassa missä olin niin ne ohjaajat myös sanoi että niillä helpotti vanhemmiten, tosin en muista oliko se just ulkonäkökriisi vai joku muu asia, mut ehkä ulkonäkökriisi. Vai oliko se ahdistus. Tai ahdistusta sekin kyllä on. No mut luulen kuitenkin ite ainakin että se helpottaa aivan merkittävän paljon, mutta haluaisin kyllä että se loppuis nyt jo. Nyt en sitten malta oottaa vanhenemista koska haluan ratkaisun asiaan jo. Mutta en mä kyllä sitten taas toisaalta halua ajan kuluvan yhtään nopeammin. Ja se menee nyt jo nopeasti Mutta en tiedä, tuntuu vain että meillä nuorilla on aina just ne hirveimmät ulkonäkökriisit ja vanhemmiten helpottaa. Esim en oo kuullu kenenkään viiskymppisen edes kärsivän mistään bdd:stä. En tiedä miks mutta ilmeisesti sen ikäiset osaa kai jättää ne ulkonäköasiat rauhaan. Ei mun äitikään stressaa melkein ollenkaan sen ulkonäöstä ja se on... 58? Mä taas hypin seinille joka päivä ja mietin välillä itsemurhaa niin joo-o. Mutta esim se ei kyllä ookaan somessa yhtään. Mutta on se siitä iästäkin varmasti kiinni paljon. Mä en vain oikein osaa kuvitella viisikymppisten ja sitä vanhempien kriiseilevän ulkonäöstä mutta voin ehkä olla väärässäkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja