Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 169998" data-attributes="member: 34"><p>Ja edelleenkin jos sul on jo nyt maailman oudoimmat hiukset muutenki ollu jo pitkään, vuosia, niin millon sä oot välittänyt siitä mikä on hyväksyttyä? Anteeks nyt vaa mut mulle on sallittua aivan kaikki, käytännössä im king of the woooorld (by bb-timo :D)</p><p></p><p>En mä noudata täällä mitään sääntöjä, jos sul on mulle jotaki valittamista nii vedä käteen sit. Ton tyyppisil runkkareil ei oo mulle mitään painoarvoa kun ovat niin sanoinkuvaamattoman turhia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 169998, member: 34"] Ja edelleenkin jos sul on jo nyt maailman oudoimmat hiukset muutenki ollu jo pitkään, vuosia, niin millon sä oot välittänyt siitä mikä on hyväksyttyä? Anteeks nyt vaa mut mulle on sallittua aivan kaikki, käytännössä im king of the woooorld (by bb-timo :D) En mä noudata täällä mitään sääntöjä, jos sul on mulle jotaki valittamista nii vedä käteen sit. Ton tyyppisil runkkareil ei oo mulle mitään painoarvoa kun ovat niin sanoinkuvaamattoman turhia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja