Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 170033" data-attributes="member: 34"><p>Ja kyllä, kauneusleikkaukset on aina merkki siitä että oot myötäilevä pelle. Se ei oo mitään voimaannuttavaa "mun oma päätös" vaan oot vitun säälittävä myötäilevä pelle koska kauneusleikkaus on jo sanana se että se tulee aina alkujaan epävarmuudesta. Ei ole olemassa kauneusleikkausts joka tehdään "omaksi iloksi". Ymmärrän toki sen mindsetin, koska oon ite yleensä samanlainen myötäilevä hiiri (t. Vili :DDD) joten siinä mielessä. Mutta se on aina alistumista siitä huolimatta. Vaikka itse tekisin jonkin kauneusleikkauksen niin totta vitussa se on YMMÄRRETTÄVÄ ASIA, mutta se ei koskaan tule omasta halusta puhtaasti vaan alkujaan epävarmuudesta ja oot silloin: nimenomaan myötäilevä hiiri 😂 yksinkertainen asia. Yhteiskuntaa myötäilevä säälittävä hiiri 🐭 ihmisille jotka hankkii kauneusleikkauksen mul on vaa se viesti että ymmärrän sua TÄYDELLISESTI, mutta nyt on aika kasvaa ja vitusti. </p><p></p><p></p><p></p><p>Koska myötäilevä hiiri on kyllä.. no, se on pahin olotila varmaan missä ihminen voi olla. Se ei ole edes ihmisen elämää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 170033, member: 34"] Ja kyllä, kauneusleikkaukset on aina merkki siitä että oot myötäilevä pelle. Se ei oo mitään voimaannuttavaa "mun oma päätös" vaan oot vitun säälittävä myötäilevä pelle koska kauneusleikkaus on jo sanana se että se tulee aina alkujaan epävarmuudesta. Ei ole olemassa kauneusleikkausts joka tehdään "omaksi iloksi". Ymmärrän toki sen mindsetin, koska oon ite yleensä samanlainen myötäilevä hiiri (t. Vili :DDD) joten siinä mielessä. Mutta se on aina alistumista siitä huolimatta. Vaikka itse tekisin jonkin kauneusleikkauksen niin totta vitussa se on YMMÄRRETTÄVÄ ASIA, mutta se ei koskaan tule omasta halusta puhtaasti vaan alkujaan epävarmuudesta ja oot silloin: nimenomaan myötäilevä hiiri 😂 yksinkertainen asia. Yhteiskuntaa myötäilevä säälittävä hiiri 🐭 ihmisille jotka hankkii kauneusleikkauksen mul on vaa se viesti että ymmärrän sua TÄYDELLISESTI, mutta nyt on aika kasvaa ja vitusti. Koska myötäilevä hiiri on kyllä.. no, se on pahin olotila varmaan missä ihminen voi olla. Se ei ole edes ihmisen elämää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja