Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 170110" data-attributes="member: 34"><p>No.... Ehkä mua vähän auttaa ne positiiviset nettikommentit roikkuvista rinnoista lol. Vaikka, en nyt sitten tiedäkään onko nää roikkuvat vai ei :D no kun ei se oikeestaan oo siitäkään kiinni pelkästä roikkumisestakaan vaan jotenkin se on ne rinnat just kokonaisuudessaan. Ja obviously kukaan ei ikinä kehu niitä koska en näyttele niitä kellekään, no shit 🤣 enkä tiedä auttaisko se jos joku kaveri vaikka kehuisikin :D se on kumminkin vain kaveri niin se on vähän eri asia. En tiedä. </p><p></p><p></p><p>LMAO XD lmaooooooooo oikeesti haluun vain eunkwangin (tai masatoshin) olevan silleen i really like them. JA NIIN ET SE TARKOTTAIS SITÄ, tietty xD eihän se muuten mitään auttais.</p><p></p><p>Muuten im just gonna hate them forever.. näköjään........</p><p></p><p>Niiku se huutiksen määrä ku vihaan niitä pelkästään paidankin läpi. I dont even need to see them without clothes i can just look at my reflection iha vaa vaatteilla normaalisti ja oon silti ihan että i really hate them.</p><p></p><p>Niiku mä todella todella oon keskittäny suurimman osan vihastani juuri siihen osaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 170110, member: 34"] No.... Ehkä mua vähän auttaa ne positiiviset nettikommentit roikkuvista rinnoista lol. Vaikka, en nyt sitten tiedäkään onko nää roikkuvat vai ei :D no kun ei se oikeestaan oo siitäkään kiinni pelkästä roikkumisestakaan vaan jotenkin se on ne rinnat just kokonaisuudessaan. Ja obviously kukaan ei ikinä kehu niitä koska en näyttele niitä kellekään, no shit 🤣 enkä tiedä auttaisko se jos joku kaveri vaikka kehuisikin :D se on kumminkin vain kaveri niin se on vähän eri asia. En tiedä. LMAO XD lmaooooooooo oikeesti haluun vain eunkwangin (tai masatoshin) olevan silleen i really like them. JA NIIN ET SE TARKOTTAIS SITÄ, tietty xD eihän se muuten mitään auttais. Muuten im just gonna hate them forever.. näköjään........ Niiku se huutiksen määrä ku vihaan niitä pelkästään paidankin läpi. I dont even need to see them without clothes i can just look at my reflection iha vaa vaatteilla normaalisti ja oon silti ihan että i really hate them. Niiku mä todella todella oon keskittäny suurimman osan vihastani juuri siihen osaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja