Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 170207" data-attributes="member: 34"><p>Onneks mun ei tarvi kelvata kuin muutamalle tai sitten vain yhdelle ihmiselle, siis puhun vain mun omasta emotionaalisesta tarpeesta. Mulle on silleen ihan sama jos kaikki muut pitävät mua rumana, mut jos esim eunkwang ei pitäis mua maailman kauneimpana niin se on ajatus mikä saa mut itkee. Ei sillä et muutenkaa sitö saisin mut toiveita yhä elättelen silti. Ja VAIKKA päädyttäisiin yhteen, niin en ikinä uskois vaikka se vakuuttelis mulle miljoonat kerrat. En varmasti uskois ikinä ja itkisin vain jatkuvasti 😂 en ikinä uskoisi kelpaavani, tuntisin itteni rumaksi ja ajattelisin etten kelpaa sillekää ja seki pitää mua rumana niiku kaikki muutki.</p><p></p><p>Siis periaatteessahan toi on ihan totta et se ei merkkaa mulle mitään jos kaikki muut sanoo et oon ruma mut jos eunkwang ois ainut ihminen joka sanois et oon kaunis. Ni sit mä en uskois sitä vaikka se sanoiski joten eipä se auttais? Masentaa ajatuskin.</p><p></p><p>Mutta sentään se on hyvä juttu et mua ei haittaa oikeestaa sittenkään se et ihmiset sanoo mua rumaks koska en oo aikonukaa kelvata ku ehk parille ihmiselle jos mä ite saisin sen päättää. Näinpä ja noin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 170207, member: 34"] Onneks mun ei tarvi kelvata kuin muutamalle tai sitten vain yhdelle ihmiselle, siis puhun vain mun omasta emotionaalisesta tarpeesta. Mulle on silleen ihan sama jos kaikki muut pitävät mua rumana, mut jos esim eunkwang ei pitäis mua maailman kauneimpana niin se on ajatus mikä saa mut itkee. Ei sillä et muutenkaa sitö saisin mut toiveita yhä elättelen silti. Ja VAIKKA päädyttäisiin yhteen, niin en ikinä uskois vaikka se vakuuttelis mulle miljoonat kerrat. En varmasti uskois ikinä ja itkisin vain jatkuvasti 😂 en ikinä uskoisi kelpaavani, tuntisin itteni rumaksi ja ajattelisin etten kelpaa sillekää ja seki pitää mua rumana niiku kaikki muutki. Siis periaatteessahan toi on ihan totta et se ei merkkaa mulle mitään jos kaikki muut sanoo et oon ruma mut jos eunkwang ois ainut ihminen joka sanois et oon kaunis. Ni sit mä en uskois sitä vaikka se sanoiski joten eipä se auttais? Masentaa ajatuskin. Mutta sentään se on hyvä juttu et mua ei haittaa oikeestaa sittenkään se et ihmiset sanoo mua rumaks koska en oo aikonukaa kelvata ku ehk parille ihmiselle jos mä ite saisin sen päättää. Näinpä ja noin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja