Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 170242" data-attributes="member: 34"><p>Hahah okei no nyt tuli taas kapina takasin koska ehkä vähän sama mitä aiemmin niin kun katon tässä lastenohjelmia sivusilmällä niin aattelin vaa sillee yhtäkkii et ainii eihän mun ikäset sais kattoo lastenohjelmiakaan jonkun mielestä 😂 kun eihän täällä saa tehdä mitään. Sit rupes taas viha nousee kaikkia ihmisiä kohtaan ja tajusin että oksennan enemmän muiden ihmisten takia kuin itseni takia. Lol. Kai tämäkin menee taas pian ohi mutta jos edes vähän tulee tällästä on se varmaan ihan hyvä.</p><p></p><p>Ja sit vaan just tajusin sen että toi rintajuttu menee ihan samaan kategoriaan että ei täällä tosiaan saa olla tämän näköisiä rintojakaan eli se on vain yksi monista asioista jotka teen väärin. Samoin kuin julkkiksiin ihastuminen. Samoin kuin vanhempiin miehiin ihastuminen. Samoin kuin tyttöihin ihastuminen. Samoin kuin "en VÄLTTÄMÄTTÄ, ehkä, halua koskaan tekojen tasolla seksiä toisen ihmisen kanssa" fiilikseni. Eli kyllä näitä asioita löytyy ihan vaikka millä mitalla mitä teen väärin :D nyt jo vielä sekin oli väärin kun joku sanoi että hänellä on "töppöraajat" ja on lyhyt mutta iso pää. :D niin ne oli kuulemma "huonot mittasuhteet". Itse asiassa mullakin taitaa olla tuo, vaikka oon sentään 160 senttiä mutta onhan sekin lyhyehkö ja mielestäni mulla on kyllä iso pää ja mielestäni on myös lyhyet raajat. Että kyllähän minulta vissiin ne huonot mittasuhteetkin vielä kaiken lisäks löytyy. Ja akne ja ylipaino. Ja silmälasit ja sotkuinen tukka. Että tosiaan, rinnatkin on vain yksi monista asioista mitkä minussa on väärin :D siksi vihaankin muita ihmisiä mutten itseäni (tällä hetkellä?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 170242, member: 34"] Hahah okei no nyt tuli taas kapina takasin koska ehkä vähän sama mitä aiemmin niin kun katon tässä lastenohjelmia sivusilmällä niin aattelin vaa sillee yhtäkkii et ainii eihän mun ikäset sais kattoo lastenohjelmiakaan jonkun mielestä 😂 kun eihän täällä saa tehdä mitään. Sit rupes taas viha nousee kaikkia ihmisiä kohtaan ja tajusin että oksennan enemmän muiden ihmisten takia kuin itseni takia. Lol. Kai tämäkin menee taas pian ohi mutta jos edes vähän tulee tällästä on se varmaan ihan hyvä. Ja sit vaan just tajusin sen että toi rintajuttu menee ihan samaan kategoriaan että ei täällä tosiaan saa olla tämän näköisiä rintojakaan eli se on vain yksi monista asioista jotka teen väärin. Samoin kuin julkkiksiin ihastuminen. Samoin kuin vanhempiin miehiin ihastuminen. Samoin kuin tyttöihin ihastuminen. Samoin kuin "en VÄLTTÄMÄTTÄ, ehkä, halua koskaan tekojen tasolla seksiä toisen ihmisen kanssa" fiilikseni. Eli kyllä näitä asioita löytyy ihan vaikka millä mitalla mitä teen väärin :D nyt jo vielä sekin oli väärin kun joku sanoi että hänellä on "töppöraajat" ja on lyhyt mutta iso pää. :D niin ne oli kuulemma "huonot mittasuhteet". Itse asiassa mullakin taitaa olla tuo, vaikka oon sentään 160 senttiä mutta onhan sekin lyhyehkö ja mielestäni mulla on kyllä iso pää ja mielestäni on myös lyhyet raajat. Että kyllähän minulta vissiin ne huonot mittasuhteetkin vielä kaiken lisäks löytyy. Ja akne ja ylipaino. Ja silmälasit ja sotkuinen tukka. Että tosiaan, rinnatkin on vain yksi monista asioista mitkä minussa on väärin :D siksi vihaankin muita ihmisiä mutten itseäni (tällä hetkellä?) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja