Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 171054" data-attributes="member: 34"><p>Mä ainakin sen tiedän että jos mä olisin lesbo (siis minä henkilökohtaisesti vain) niin mä en varmaan syrjisi itseäni sukupuolen perusteella ainakaan näin paljon. Mä tiedän. Mä tiedän että se tulee jotenkin siitä. Jos olisin lesbo eli en olisi kertaakaan elämässäni rakastunut yhteenkään mieheen ollenkaan, niin oon melkoisen varma, että silloin mun käsitys sukupuolesta olisi ihan erilainen. Silloin olisin rakastunut vain naisiin ja se olisi luontevampaa. Koska mulla henkilökohtaisesti ainakin se on niin että se on aina sitä että ajattelen "mitä miehetki tästä ajattelee". Sillee "ajatteleeko ne että kuukautiset on jotenkin karseita? Varmaan ajattelee." Ja sitten mua alkaa oksettaa kun oon niin oksettava koska oon tyttö. Ja toi sama asia varmaan kaikesta mitä naisella on kuten tissit ja pimppi. Oon vaan sillee hyi saatana mitä miehetkin ajattelee varmaa niitä oksettaa. Jne. Mut joo. On tosi outoa miten paljon voi psyykkisesti kärsiä tälläsestä asiasta kun ei toi tunnu siis ollenkaan normaalilta tai tavalliselta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 171054, member: 34"] Mä ainakin sen tiedän että jos mä olisin lesbo (siis minä henkilökohtaisesti vain) niin mä en varmaan syrjisi itseäni sukupuolen perusteella ainakaan näin paljon. Mä tiedän. Mä tiedän että se tulee jotenkin siitä. Jos olisin lesbo eli en olisi kertaakaan elämässäni rakastunut yhteenkään mieheen ollenkaan, niin oon melkoisen varma, että silloin mun käsitys sukupuolesta olisi ihan erilainen. Silloin olisin rakastunut vain naisiin ja se olisi luontevampaa. Koska mulla henkilökohtaisesti ainakin se on niin että se on aina sitä että ajattelen "mitä miehetki tästä ajattelee". Sillee "ajatteleeko ne että kuukautiset on jotenkin karseita? Varmaan ajattelee." Ja sitten mua alkaa oksettaa kun oon niin oksettava koska oon tyttö. Ja toi sama asia varmaan kaikesta mitä naisella on kuten tissit ja pimppi. Oon vaan sillee hyi saatana mitä miehetkin ajattelee varmaa niitä oksettaa. Jne. Mut joo. On tosi outoa miten paljon voi psyykkisesti kärsiä tälläsestä asiasta kun ei toi tunnu siis ollenkaan normaalilta tai tavalliselta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja