Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 171261" data-attributes="member: 34"><p>Tai siis ei ajatukset itsessään oo, siis ajatusten tuleminen ei tarkoita että haluaa sitä t. Vihaan pakkoajatuksia hyi</p><p></p><p>Mutta kyllä mä nyt tunnistan että mä tunnen halua eunkwangiin oikeasti. Mä en vaan haluis tuntea halua siihen. Mut mieluummin ne kuin pakkoajatukset. Hyiiiiiiiiiiiii. Niistä mä en nauti. Mut en mä silleen periaatteessa nauti eunkwang ajatuksistakaan tai joo siis toki mutta sitte ku siin on vaa se ahistus mukana. Nii sillee. Mut niis pakkoajatuksis taas ei oo mitään muuta ku ahistusta ainakin toivottavasti joten toivottavasti ne siis ei tarkota mitään ja miks tarkottaiskaan</p><p></p><p>Okei en aio ajatella niitä enempää kyllä koska HYYYYI</p><p></p><p></p><p></p><p>no niiku jos ne on mun mielestä hyi niin silloinhan se just tarkottaa sitä etten haluu</p><p></p><p>Tai okei sanon eunkwangistaki seksuaalisist ajatuksist hyi mut siin on se suhteellisen voimakas halu kuitenkin tai niiku et haaveilee sinänsä Sellasest mut ku se vaa ahistaa</p><p></p><p>En tiedä mitä selitän</p><p></p><p>Joka tapauksessa, ei huvita ajatella tollasia 😌</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 171261, member: 34"] Tai siis ei ajatukset itsessään oo, siis ajatusten tuleminen ei tarkoita että haluaa sitä t. Vihaan pakkoajatuksia hyi Mutta kyllä mä nyt tunnistan että mä tunnen halua eunkwangiin oikeasti. Mä en vaan haluis tuntea halua siihen. Mut mieluummin ne kuin pakkoajatukset. Hyiiiiiiiiiiiii. Niistä mä en nauti. Mut en mä silleen periaatteessa nauti eunkwang ajatuksistakaan tai joo siis toki mutta sitte ku siin on vaa se ahistus mukana. Nii sillee. Mut niis pakkoajatuksis taas ei oo mitään muuta ku ahistusta ainakin toivottavasti joten toivottavasti ne siis ei tarkota mitään ja miks tarkottaiskaan Okei en aio ajatella niitä enempää kyllä koska HYYYYI no niiku jos ne on mun mielestä hyi niin silloinhan se just tarkottaa sitä etten haluu Tai okei sanon eunkwangistaki seksuaalisist ajatuksist hyi mut siin on se suhteellisen voimakas halu kuitenkin tai niiku et haaveilee sinänsä Sellasest mut ku se vaa ahistaa En tiedä mitä selitän Joka tapauksessa, ei huvita ajatella tollasia 😌 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja