Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 171540" data-attributes="member: 34"><p>"Erittäin ikävää ja surullista. Oma luonnollinen keho on paras keho, jonka kanssa elää. Siksi, ennen kuin ryhtyy peruuttamattomiin toimiin, on syytä hakea tietoa, apua ja kyseenalaistaa."</p><p></p><p>Tämä juuri.</p><p></p><p></p><p>Juuri siksi misogynia onkin niin järkyttävän vaarallista. Se ajaa ihan todellisuudessa naisia pois omasta sukupuolestaan. Ja se on ihan täysi fakta. Kaikissa ei ole kyse transsukupuolisuudesta. Joillekin naisille käy juuri näin niin kuin tälle pajulle, ja mulle. Siis se että ei halua missään nimessä olla tyttö, mutta se ei todellakaan ole transsukupuolisuutta meillä. Siksi juuri misogynia on aivan järkyttävän vaarallista, mutta kukaan ei ota sitä vittu tosissaan. Joidenkin pään se näköjään sekottaa vaan ihan täysin, kuten minun. Vaikea kuule keksiä mistä muustakaan olisi kyse.</p><p></p><p></p><p>Jos joku sanoo että "women are good and worthy and beautiful" ja mä oon sillee YEAH RIGHT, MORE LIKE DISGUSTING. niin mitähän se sulle kertoo?</p><p></p><p></p><p>Ja eiköhän se oo niin että mä oon siinä enemmänkin se uhri enkä mikään paha ihminen koska koen noin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 171540, member: 34"] "Erittäin ikävää ja surullista. Oma luonnollinen keho on paras keho, jonka kanssa elää. Siksi, ennen kuin ryhtyy peruuttamattomiin toimiin, on syytä hakea tietoa, apua ja kyseenalaistaa." Tämä juuri. Juuri siksi misogynia onkin niin järkyttävän vaarallista. Se ajaa ihan todellisuudessa naisia pois omasta sukupuolestaan. Ja se on ihan täysi fakta. Kaikissa ei ole kyse transsukupuolisuudesta. Joillekin naisille käy juuri näin niin kuin tälle pajulle, ja mulle. Siis se että ei halua missään nimessä olla tyttö, mutta se ei todellakaan ole transsukupuolisuutta meillä. Siksi juuri misogynia on aivan järkyttävän vaarallista, mutta kukaan ei ota sitä vittu tosissaan. Joidenkin pään se näköjään sekottaa vaan ihan täysin, kuten minun. Vaikea kuule keksiä mistä muustakaan olisi kyse. Jos joku sanoo että "women are good and worthy and beautiful" ja mä oon sillee YEAH RIGHT, MORE LIKE DISGUSTING. niin mitähän se sulle kertoo? Ja eiköhän se oo niin että mä oon siinä enemmänkin se uhri enkä mikään paha ihminen koska koen noin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja