Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 171699" data-attributes="member: 34"><p>Itsetutkiskelu..</p><p></p><p>Mut tosiaan. Mun kumppanilla pitäisi olla nää ominaisuudet:</p><p>- tarpeeksi kiltti ja turvallinen</p><p>- pystyis elämään ilman että saa multa seksiä, eihän se välttämättä menis niin, mutta että sellanen mahdollisuus olis ok sille. Koska silloin en tuntisi oloani painostetuksi. Et mul pitää olla täysin vapaa tahto sen suhteen.</p><p>- ymmärtäisi tarpeeksi mun itkemistä ja lohduttaisi, ei syyttäisi siitä että oon liian herkkä ja itken kaikesta</p><p>- ei hauku ulkonäköä?????</p><p>- ei yritä manipuloida (seksiin tai muutenkaan??) eli arvostaa mua aidosti</p><p>- HELLYYTTÄ 😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 paljon haleja ja pusuja, minä olen hellyydenkipeä ja tarvitsen turvaa ja sillee 😔😔😔😔🥰😚 no ei tarvi olla koko ajan lähellä mutta aika paljon kuitenkin varmaan haluisin, kyllä mä ny itsestäni tunnistan et okei oma tila on kyl ihan kiva myös mut oon rakastuessa niin hellyydenkaipuinen.. tai ainakin näin etäältä rakastuessa ajattelen jatkuvasti että olisipa haleja ja pusuja 😑😭 niin sanotusti oon aika soft. Ja muutenkin koko ajan sanon rakkaaksi tässäkin keskustelussa ja oon niin semmonen jotenkin.. nii. Et uskallan väittää olevani kosketusta janoava silti, tosi hellyydenkipeä. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄</p><p></p><p></p><p></p><p>Njooooooooo.. jotain tollasta D: muutenkin pitäs olla tarpeeksi herrasmies mut se ei ees tarkota mitään lahjojen ostelua välttämättä vaan pelkästään sellasta.. miten sen nyt sanoisi.. enemmänkin vaikka just sanoilla kehumista ja kosketuksella ja läheisyydellä. Et sen ei tarvitse olla mitään ihmeellistä. Vaan semmosta vaan että tuntisi ittensä oikeesti ihanaksi ja kauniiksi, lähinnä sitä meinaan. Että ois kiva jos mies ei ois vaa sellane "joojoo oot sä ihan nätti" vaan enemmän silleen vakuuttavammin jotenki. Mut nii. Ois kiva jos kohtelis silleen.. tosi herrasmiesmäisesti. Tavallaan. Nii. Hienotunteisesti ja silleen. Ja silleen että tuntis ittensä jotenkin............ Naiselliseksi? Ikään kuin?</p><p></p><p>Kappas vain. En koskaan oo osannut tehdä mitään unelmamies-listaa oikein mutta nyttenpä viimein osasin.</p><p></p><p></p><p></p><p>Good luck with that XDDDDDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 171699, member: 34"] Itsetutkiskelu.. Mut tosiaan. Mun kumppanilla pitäisi olla nää ominaisuudet: - tarpeeksi kiltti ja turvallinen - pystyis elämään ilman että saa multa seksiä, eihän se välttämättä menis niin, mutta että sellanen mahdollisuus olis ok sille. Koska silloin en tuntisi oloani painostetuksi. Et mul pitää olla täysin vapaa tahto sen suhteen. - ymmärtäisi tarpeeksi mun itkemistä ja lohduttaisi, ei syyttäisi siitä että oon liian herkkä ja itken kaikesta - ei hauku ulkonäköä????? - ei yritä manipuloida (seksiin tai muutenkaan??) eli arvostaa mua aidosti - HELLYYTTÄ 😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 paljon haleja ja pusuja, minä olen hellyydenkipeä ja tarvitsen turvaa ja sillee 😔😔😔😔🥰😚 no ei tarvi olla koko ajan lähellä mutta aika paljon kuitenkin varmaan haluisin, kyllä mä ny itsestäni tunnistan et okei oma tila on kyl ihan kiva myös mut oon rakastuessa niin hellyydenkaipuinen.. tai ainakin näin etäältä rakastuessa ajattelen jatkuvasti että olisipa haleja ja pusuja 😑😭 niin sanotusti oon aika soft. Ja muutenkin koko ajan sanon rakkaaksi tässäkin keskustelussa ja oon niin semmonen jotenkin.. nii. Et uskallan väittää olevani kosketusta janoava silti, tosi hellyydenkipeä. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Njooooooooo.. jotain tollasta D: muutenkin pitäs olla tarpeeksi herrasmies mut se ei ees tarkota mitään lahjojen ostelua välttämättä vaan pelkästään sellasta.. miten sen nyt sanoisi.. enemmänkin vaikka just sanoilla kehumista ja kosketuksella ja läheisyydellä. Et sen ei tarvitse olla mitään ihmeellistä. Vaan semmosta vaan että tuntisi ittensä oikeesti ihanaksi ja kauniiksi, lähinnä sitä meinaan. Että ois kiva jos mies ei ois vaa sellane "joojoo oot sä ihan nätti" vaan enemmän silleen vakuuttavammin jotenki. Mut nii. Ois kiva jos kohtelis silleen.. tosi herrasmiesmäisesti. Tavallaan. Nii. Hienotunteisesti ja silleen. Ja silleen että tuntis ittensä jotenkin............ Naiselliseksi? Ikään kuin? Kappas vain. En koskaan oo osannut tehdä mitään unelmamies-listaa oikein mutta nyttenpä viimein osasin. Good luck with that XDDDDDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja