Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 171891" data-attributes="member: 34"><p>Also toivottavasti kukaa ei ajattelis et oon ällöttävä vaa siks kosk mul on ocd kosk se ei kerro musta mitää. Koska joskus mietin sitäki kui joku vois ihastuu näin hulluun/ällöön tyyppiin mut sit toisaalta ei ocd kerro must todellisuudessa mitää. Ja sit mietin et jos joku ihastuu muhun ja aletaa seurustelee jos joskus sanoisin jotai näist asioista nii aattelisko se et kui oon voinu ihastuu noin sairaasee tyyppii. Vaikka en oo sairas tai no oon mut ocd-sairas ja bdd-sairas, en pedofiili tai vastaava. Ainakaa tietääkseni en oo. Kai. Mut mistä voin olla varma etten oo? Lolololol no vaikka siitä etten ikinä ajattele seksiä lapsen kaa ja nauti siitä, ja yleensäkin ne ajatukset muutenkin on vain ohimeneviä joista oon heti sillee hyyyyyyyi ja sit yleensä alan aatella jotaki muuta siin heti:D eiköhän se kerro etten tykkää lapsista todellisuudessa. Mul on vaan ocd. Nii toivoisin sitä vaa ettei sit must aattelis kukaa et oon jotenkin ällö sen takii. No en näistä kyllä kellekään oikei puhukaa paitsi tällee netis, mut jos joskus vaikka tekis mieli mainita vaik seurustellessa tai jtn kun voihan siit tulla sen verran kovii ahistuksii ja sit saattaa haluta olla avoin siit mut jooooooo yritä ny tollast selittää sit though. Looooooool. Ihmiset ei vaan ymmärrä ocdtä ja jos ne tietäisi mun ajatukset ne ois sillee hyi miten ällö ihminen ja outo 🙂</p><p></p><p></p><p></p><p>Oh what a fucking horrible thing this illness is.</p><p></p><p>Vaikeempaa sairautta saa vittu etsiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 171891, member: 34"] Also toivottavasti kukaa ei ajattelis et oon ällöttävä vaa siks kosk mul on ocd kosk se ei kerro musta mitää. Koska joskus mietin sitäki kui joku vois ihastuu näin hulluun/ällöön tyyppiin mut sit toisaalta ei ocd kerro must todellisuudessa mitää. Ja sit mietin et jos joku ihastuu muhun ja aletaa seurustelee jos joskus sanoisin jotai näist asioista nii aattelisko se et kui oon voinu ihastuu noin sairaasee tyyppii. Vaikka en oo sairas tai no oon mut ocd-sairas ja bdd-sairas, en pedofiili tai vastaava. Ainakaa tietääkseni en oo. Kai. Mut mistä voin olla varma etten oo? Lolololol no vaikka siitä etten ikinä ajattele seksiä lapsen kaa ja nauti siitä, ja yleensäkin ne ajatukset muutenkin on vain ohimeneviä joista oon heti sillee hyyyyyyyi ja sit yleensä alan aatella jotaki muuta siin heti:D eiköhän se kerro etten tykkää lapsista todellisuudessa. Mul on vaan ocd. Nii toivoisin sitä vaa ettei sit must aattelis kukaa et oon jotenkin ällö sen takii. No en näistä kyllä kellekään oikei puhukaa paitsi tällee netis, mut jos joskus vaikka tekis mieli mainita vaik seurustellessa tai jtn kun voihan siit tulla sen verran kovii ahistuksii ja sit saattaa haluta olla avoin siit mut jooooooo yritä ny tollast selittää sit though. Looooooool. Ihmiset ei vaan ymmärrä ocdtä ja jos ne tietäisi mun ajatukset ne ois sillee hyi miten ällö ihminen ja outo 🙂 Oh what a fucking horrible thing this illness is. Vaikeempaa sairautta saa vittu etsiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja