Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 172195" data-attributes="member: 34"><p>😂😂😂😂😂 ainii</p><p></p><p>Hei oon vieläkin ihan confused koska niiku</p><p></p><p>Se video xDD kun eunkwang kerto sitä tarinaa ja teki niit oksennusääniä siinä ni olin nii hämmentynyt koska he sounded so attractive sit olin vaa et niiku en tienny et oksentaminen voi olla noin viehättävää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 send help oikeesti. Oon vieläki hämmentynyt siit. xD</p><p></p><p>Alan olla melko lailla convinced siitä että näköjään mitä tahansa se tekee onki näköjään viehättävää like literally anything </p><p></p><p>Hello?????????? :D</p><p></p><p>I do not understand how he can be so attractive when he makes vomiting sounds ayo what the fuck </p><p></p><p>Voiks hei ihastuminen oikeesti aiheuttaa sen et ANYTHING, literally ANYTHING he does is attractive 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i thought it was supposed to be gross idk im so lost and confused now 😂😂</p><p></p><p>K</p><p></p><p>Vomiting is attractive nowadays</p><p></p><p>Tämä selvä :D</p><p></p><p>Tai at least he was attractive when he was telling the story and making the sounds, itse tapahtumaahan en ollut tosin näkemässä 😂😂😂</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Oml jos me koskaan seurustellaan (ei seurustella) nii tiedän siit jo kaiken 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 172195, member: 34"] 😂😂😂😂😂 ainii Hei oon vieläkin ihan confused koska niiku Se video xDD kun eunkwang kerto sitä tarinaa ja teki niit oksennusääniä siinä ni olin nii hämmentynyt koska he sounded so attractive sit olin vaa et niiku en tienny et oksentaminen voi olla noin viehättävää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 send help oikeesti. Oon vieläki hämmentynyt siit. xD Alan olla melko lailla convinced siitä että näköjään mitä tahansa se tekee onki näköjään viehättävää like literally anything Hello?????????? :D I do not understand how he can be so attractive when he makes vomiting sounds ayo what the fuck Voiks hei ihastuminen oikeesti aiheuttaa sen et ANYTHING, literally ANYTHING he does is attractive 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i thought it was supposed to be gross idk im so lost and confused now 😂😂 K Vomiting is attractive nowadays Tämä selvä :D Tai at least he was attractive when he was telling the story and making the sounds, itse tapahtumaahan en ollut tosin näkemässä 😂😂😂 Oml jos me koskaan seurustellaan (ei seurustella) nii tiedän siit jo kaiken 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja