Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 172748" data-attributes="member: 34"><p>Ensin kaipasin eunkwangia ihan hirveesti, nyt musta tuntuu että lähinnä perseestä koko äijä, ja en tiedä. Toisaalta silti vähän kaipaan sitä tai en tiedä. Kai mä kaipaan. Mutta kun ärsyttää. Ärsyttää se siis ihan vaan sen takia että se ei oo täällä. Niin jos on noin typerä mies ettei ole täällä (lol) niin ei mua vittu kiinnosta.</p><p></p><p>No en tiedä kauheen ristiriitaset jutut on kyl, koska tällä hetkellä haluan sen ja en halua sitä. Eli todella ristiriitaisesti mennään.</p><p></p><p>Ja tunteet vaihtelee tosi nopee kosk viel äsken mä melkein itkin koska ajattelin sitä ja must tuntui vaan että oon surullinen ja </p><p></p><p>Öh. Ni.</p><p></p><p>Tiedän että oon kaunis nainen oikeasti (oon vaan korvien välistä vähän sairas nii siks en tunne sitä yleensä) ja ansaitsisin olla onnellinen. Ja se tuottaa mulle nii yksinäisen olon, eunkwang.</p><p></p><p></p><p>Ehhhh, johtuu EHKÄ siitä että runkkasin koska mulla oli tosi voimakas emotionaalisuus päällä ja no on vieläkin mutta niin.</p><p></p><p>Ehkä tunnen itseni nyt kauniimmaksi mutta itken silti sen perään. </p><p></p><p>Tai en osaa sanoa mitä meinaan mutta kuitenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 172748, member: 34"] Ensin kaipasin eunkwangia ihan hirveesti, nyt musta tuntuu että lähinnä perseestä koko äijä, ja en tiedä. Toisaalta silti vähän kaipaan sitä tai en tiedä. Kai mä kaipaan. Mutta kun ärsyttää. Ärsyttää se siis ihan vaan sen takia että se ei oo täällä. Niin jos on noin typerä mies ettei ole täällä (lol) niin ei mua vittu kiinnosta. No en tiedä kauheen ristiriitaset jutut on kyl, koska tällä hetkellä haluan sen ja en halua sitä. Eli todella ristiriitaisesti mennään. Ja tunteet vaihtelee tosi nopee kosk viel äsken mä melkein itkin koska ajattelin sitä ja must tuntui vaan että oon surullinen ja Öh. Ni. Tiedän että oon kaunis nainen oikeasti (oon vaan korvien välistä vähän sairas nii siks en tunne sitä yleensä) ja ansaitsisin olla onnellinen. Ja se tuottaa mulle nii yksinäisen olon, eunkwang. Ehhhh, johtuu EHKÄ siitä että runkkasin koska mulla oli tosi voimakas emotionaalisuus päällä ja no on vieläkin mutta niin. Ehkä tunnen itseni nyt kauniimmaksi mutta itken silti sen perään. Tai en osaa sanoa mitä meinaan mutta kuitenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja