Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 172985" data-attributes="member: 34"><p>I mean like</p><p></p><p>Eunkwang be looking really cute and im so in love with him, mut vaikka sitä ei kiinnostais YHTÄÄ (ja eihän sitä vielä ainakaa voi kiinnostakaa) nii se ei tunnu sen takii maailmanlopult koska tiiän et oon joidenkin muiden silmis sexy nii se ei niiku kolahtais varmaa samal taval mun itsetuntoon kuitenkaa. Cause now i know im hot. To some people. Joten.</p><p></p><p>So anyone who doesnt like my boobs is basically just a jerk ja nyt tiiän et on olemassa mahdollisuus parempaanki. Ja kaikki miehet ei suinkaa vaa "tyydy" saggy tisseihin. They LIKE them for real. Kuulosti mahdottomalta aiemmin mut niin se vaa on.</p><p></p><p>Hullua miten kaksi ihmistä voi nähdä saman asian aivan eri lailla.</p><p></p><p>Mä nään ne sillee YÄKKKKK ällöt</p><p>Sit joku toinen kattoo mun tissei ja sil nousee tyylii muna pystyy XDDD frfr what 😭</p><p></p><p>Se on outoo.</p><p></p><p>NIIKU MITÄ IHMETTÄ oikeesti </p><p></p><p></p><p>Samal taval ku mä katon mun paljait reisii peilistä takaa päi ja peppuu ja sit vaa katon sitä.. mä en tiedä onkse selluliittia mut kuitenkin se hyllyvä läski ja yms. Ja se koko. Ja kaikki. Ni mä vaa katon niit. Ja oon sillee YÄH MITEN JOKU VOI TYKÄTÄ TOLLASESTA. but even those men exist 😭😭😭😭😭❓❓❓❓❓❓❓❓❓ on oikeesti miehiä joiden mielestä isot peput ja reidet on ihania nii mitä vittua. VAIKKA NE HYLLYY??? MITÄ HEMMETTII 😂😂😂😂😭 </p><p></p><p>Siis mitä hittoo??????????? Niiku sain koulus kuulla et mun reidet on ällöt ku istun ku ne levii nii bruh........ Kaikki miehet ei ollukaa samaa mieltä vaik luulin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 172985, member: 34"] I mean like Eunkwang be looking really cute and im so in love with him, mut vaikka sitä ei kiinnostais YHTÄÄ (ja eihän sitä vielä ainakaa voi kiinnostakaa) nii se ei tunnu sen takii maailmanlopult koska tiiän et oon joidenkin muiden silmis sexy nii se ei niiku kolahtais varmaa samal taval mun itsetuntoon kuitenkaa. Cause now i know im hot. To some people. Joten. So anyone who doesnt like my boobs is basically just a jerk ja nyt tiiän et on olemassa mahdollisuus parempaanki. Ja kaikki miehet ei suinkaa vaa "tyydy" saggy tisseihin. They LIKE them for real. Kuulosti mahdottomalta aiemmin mut niin se vaa on. Hullua miten kaksi ihmistä voi nähdä saman asian aivan eri lailla. Mä nään ne sillee YÄKKKKK ällöt Sit joku toinen kattoo mun tissei ja sil nousee tyylii muna pystyy XDDD frfr what 😭 Se on outoo. NIIKU MITÄ IHMETTÄ oikeesti Samal taval ku mä katon mun paljait reisii peilistä takaa päi ja peppuu ja sit vaa katon sitä.. mä en tiedä onkse selluliittia mut kuitenkin se hyllyvä läski ja yms. Ja se koko. Ja kaikki. Ni mä vaa katon niit. Ja oon sillee YÄH MITEN JOKU VOI TYKÄTÄ TOLLASESTA. but even those men exist 😭😭😭😭😭❓❓❓❓❓❓❓❓❓ on oikeesti miehiä joiden mielestä isot peput ja reidet on ihania nii mitä vittua. VAIKKA NE HYLLYY??? MITÄ HEMMETTII 😂😂😂😂😭 Siis mitä hittoo??????????? Niiku sain koulus kuulla et mun reidet on ällöt ku istun ku ne levii nii bruh........ Kaikki miehet ei ollukaa samaa mieltä vaik luulin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja