Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 173102" data-attributes="member: 34"><p>Sitten alastonkuvien ottaminen on kyllä hyvä tapa xD en oo vielkää niit mihkää laittanu eikä välttämättä tarviikaa. Se vaan että niitä ottaa ja ne on itsellä. Otin jopa sellasen siis ihan normisti seistessä missä näkyy sekä tissit että pillu. Ja näytän siinä pulskalta mutta en silleen kovin pulskalta. (Sopivasti lihava siis)</p><p></p><p>Ja mun mielestä näytän siinä jopa kauniilta. Ja se alastonkuvien ottaminen saa jotenkin arvostaa sitä omaa naiseutta. Okei, kuulostaa hullulta mutta totta se on. Mul ainaki. Yleensähän vihaan sukupuoltani mutta nytte oon just ihan sillai että mähän oon tosi kauniin näkönen. Omituista sanoo noin.</p><p></p><p>Ja muutenkin siinä tutustuu omaan kehoonsa. Juuri alastomuus on nimenomaan hyvä tapa siihen.</p><p></p><p>Toivoo vain ettei muut näe niitä XD jos vaikka joku perheenjäsen vahingossa näkis nii sillee öö miks sul on tälläsii kuvii lmao seissdddddss</p><p></p><p>No en muutenkaan esittele galleriaani iha hirveesti ku kyl mä niit ihastuskuviiki piilottelen, sen voin sanoo :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 173102, member: 34"] Sitten alastonkuvien ottaminen on kyllä hyvä tapa xD en oo vielkää niit mihkää laittanu eikä välttämättä tarviikaa. Se vaan että niitä ottaa ja ne on itsellä. Otin jopa sellasen siis ihan normisti seistessä missä näkyy sekä tissit että pillu. Ja näytän siinä pulskalta mutta en silleen kovin pulskalta. (Sopivasti lihava siis) Ja mun mielestä näytän siinä jopa kauniilta. Ja se alastonkuvien ottaminen saa jotenkin arvostaa sitä omaa naiseutta. Okei, kuulostaa hullulta mutta totta se on. Mul ainaki. Yleensähän vihaan sukupuoltani mutta nytte oon just ihan sillai että mähän oon tosi kauniin näkönen. Omituista sanoo noin. Ja muutenkin siinä tutustuu omaan kehoonsa. Juuri alastomuus on nimenomaan hyvä tapa siihen. Toivoo vain ettei muut näe niitä XD jos vaikka joku perheenjäsen vahingossa näkis nii sillee öö miks sul on tälläsii kuvii lmao seissdddddss No en muutenkaan esittele galleriaani iha hirveesti ku kyl mä niit ihastuskuviiki piilottelen, sen voin sanoo :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja