Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 173115" data-attributes="member: 34"><p>Mut miten SAIRASTA onkaan se laihtumaan kehottaminen :D ettekö ymmärrä mitä teette (eräät ihmiset yms)</p><p></p><p>Saatte naisten vihaamaan omaa kroppaansa niin ettei me edes nähdä sitä muotojen kauneutta enää omilla silmillämme. Kaikki mitä pystytään ajattelee on vaa "mun pitää olla laihempi, mun pitää olla laihempi, vielä pitää laihtua lisää ja lisää"</p><p></p><p>Helvetti te olette ihan sairaita (media ja normi ihmiset) :D</p><p></p><p>Hemmetti yhtäkkiä nään että mun muodothan on kauniit ja mä oon koko ajan toivonu että laihtuisin vielä lisää. Sulaa hulluutta. Nehän on kauniit mutta yleensä oon ollu sokea sille asialle.</p><p></p><p>Ei hyvänen aika</p><p></p><p></p><p>Sitä paitsi nyt varsinkin nään selkeesti sen miten JOKA KÄÄNTEESSÄ tulee vastaan jotakin body-shaming.</p><p></p><p>Esim tää tuli vastaan;</p><p>[URL unfurl="true"]https://youtube.com/shorts/MGChgBsZpN0?si=q2hZJ2tnpqSIjfy3[/URL]</p><p></p><p>Ootte kaikki ihan sairaita :D siis ei noi ihmiset they dont necessarily agree mut siis.. most koreans? Anyway. That stuff.</p><p></p><p>Fr ootte hulluja :DDDDDDDDDDDDDDDD iha vitun sekopäistä toki kuuntelen silti k-poppia mut oikeesti ihan vitun massapsykoosi tasot </p><p></p><p>Herätkää</p><p></p><p>Voispa kaikki herätä niiku minä oon tehny (ainakin hetkeks)</p><p></p><p>Olette aivan vitun sairaita jotka kannattaa bodyshaming millää tasolla </p><p></p><p>Oon iteki sitä tehny joten oon ollu sairas päästäni</p><p></p><p>Siis oon bodysheimsnnu muitaki ku itteeni</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 173115, member: 34"] Mut miten SAIRASTA onkaan se laihtumaan kehottaminen :D ettekö ymmärrä mitä teette (eräät ihmiset yms) Saatte naisten vihaamaan omaa kroppaansa niin ettei me edes nähdä sitä muotojen kauneutta enää omilla silmillämme. Kaikki mitä pystytään ajattelee on vaa "mun pitää olla laihempi, mun pitää olla laihempi, vielä pitää laihtua lisää ja lisää" Helvetti te olette ihan sairaita (media ja normi ihmiset) :D Hemmetti yhtäkkiä nään että mun muodothan on kauniit ja mä oon koko ajan toivonu että laihtuisin vielä lisää. Sulaa hulluutta. Nehän on kauniit mutta yleensä oon ollu sokea sille asialle. Ei hyvänen aika Sitä paitsi nyt varsinkin nään selkeesti sen miten JOKA KÄÄNTEESSÄ tulee vastaan jotakin body-shaming. Esim tää tuli vastaan; [URL unfurl="true"]https://youtube.com/shorts/MGChgBsZpN0?si=q2hZJ2tnpqSIjfy3[/URL] Ootte kaikki ihan sairaita :D siis ei noi ihmiset they dont necessarily agree mut siis.. most koreans? Anyway. That stuff. Fr ootte hulluja :DDDDDDDDDDDDDDDD iha vitun sekopäistä toki kuuntelen silti k-poppia mut oikeesti ihan vitun massapsykoosi tasot Herätkää Voispa kaikki herätä niiku minä oon tehny (ainakin hetkeks) Olette aivan vitun sairaita jotka kannattaa bodyshaming millää tasolla Oon iteki sitä tehny joten oon ollu sairas päästäni Siis oon bodysheimsnnu muitaki ku itteeni [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja