Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 173123" data-attributes="member: 34"><p>Oon aina sillee oon mahdollisimman epäseksikäs nainen. Varmaa vuodet koulukiusattunakin sen varmisti että tunnen niin. Mut nytte. Nytte oon viimein tajunnu olevani seksikäs ja se on ihan helvetin outo tunne.</p><p></p><p>Mietin että kun pukeudun usein baggy vaatteisiin niin sekin on ehkä asia mikä johtuu alitajuisesti just siitä että oon aina tuntenut olevani ruma tyttö.</p><p></p><p>Nytten tosin voin pukeutua semmosiinki vaatteisiin ja tuntee silti olevani seksikäs, ei se vaadi ees niit tiukkoi vaatteit vaa se on se mindset. Näytän hyvältä niissä baggy vaatteissakin. Mutta siis se on osittain johtunu siit etten oo kokenu olevani yhtään seksikäs. Siis se asia ei välttämättä oo vaik lukiossa pyörinyt mun päässä samalla tavalla, mutta en mä sillonkaan oikein ikinä kokenu mitenkään että oisin sexy. Tai jos koin nii varmaa hyvin harvoin. Kyl läskifobia ja kiusaamishistoria ainakin piti huolta siitä etten erehtyny tuntee itteeni seksikkääks juuri missään vaiheessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 173123, member: 34"] Oon aina sillee oon mahdollisimman epäseksikäs nainen. Varmaa vuodet koulukiusattunakin sen varmisti että tunnen niin. Mut nytte. Nytte oon viimein tajunnu olevani seksikäs ja se on ihan helvetin outo tunne. Mietin että kun pukeudun usein baggy vaatteisiin niin sekin on ehkä asia mikä johtuu alitajuisesti just siitä että oon aina tuntenut olevani ruma tyttö. Nytten tosin voin pukeutua semmosiinki vaatteisiin ja tuntee silti olevani seksikäs, ei se vaadi ees niit tiukkoi vaatteit vaa se on se mindset. Näytän hyvältä niissä baggy vaatteissakin. Mutta siis se on osittain johtunu siit etten oo kokenu olevani yhtään seksikäs. Siis se asia ei välttämättä oo vaik lukiossa pyörinyt mun päässä samalla tavalla, mutta en mä sillonkaan oikein ikinä kokenu mitenkään että oisin sexy. Tai jos koin nii varmaa hyvin harvoin. Kyl läskifobia ja kiusaamishistoria ainakin piti huolta siitä etten erehtyny tuntee itteeni seksikkääks juuri missään vaiheessa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja