Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 173126" data-attributes="member: 34"><p>Ja miten iso asia se voi olla (ainakin mulla) SUKUPUOLEN SUHTEEN.</p><p></p><p>en varmaan senkään takia oo halunnu olla nainen koska oon kokenu olevani niin absoluuttisen vitun ruma nainen etten oo halunnu olla nainen ollenkaan. Se ja se että oon nähny naiseuden nolona.</p><p></p><p>Niin en mä ainakaan voi kokea olevani kotonaan omassa sukupuolessani ihan jo senki takii jos mä koen olevani vitu ruma. Enkä mä koe itteeni naiselliseksikaan edes jos näen itteni vaa rumana.</p><p></p><p>Nyt sitten kun näenkin itteni kauniina yhtäkkiä niin olo on tosi naisellinen ja jotenkin sellainen luonnollisella tavalla naisellinen nimenomaan, ettei pidä näyttää miltään tietyltä.</p><p></p><p>Sekin että tuntuu jatkuvasti siltä että se oma sukupuoli on joku asia mitä pitää jatkuvasti häivyttää jollain tavalla kun en tiiä mikä se juttu on mutta jotenkin. Onko se sitten sitä kun kuukautisista ei sovi puhua? Vai mitä se on? Miks miesten ei tarvi jotenkin häivyttää sitä omaa sukupuolta, mies on oletus ja niin tavallinen asia, mut jotenkin nainen on poikkeus ja siin on aina jotain häpeällistä ja tuntuu ettei nainen saa olla nainen. Ja sitten se pukeutumisasia. Voi jeesus. En voi sietää sitä että naisille on jotain rajotteita esim pukeutumissääntöjä. Välillä on sellainen mentaliteetti että "on ok olla nainen JOS". Mut. "semmoset naiset on ok mut tommoset naiset eioo ok". Uskokaa ihmeessä että nainen saa tehä mitä vaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 173126, member: 34"] Ja miten iso asia se voi olla (ainakin mulla) SUKUPUOLEN SUHTEEN. en varmaan senkään takia oo halunnu olla nainen koska oon kokenu olevani niin absoluuttisen vitun ruma nainen etten oo halunnu olla nainen ollenkaan. Se ja se että oon nähny naiseuden nolona. Niin en mä ainakaan voi kokea olevani kotonaan omassa sukupuolessani ihan jo senki takii jos mä koen olevani vitu ruma. Enkä mä koe itteeni naiselliseksikaan edes jos näen itteni vaa rumana. Nyt sitten kun näenkin itteni kauniina yhtäkkiä niin olo on tosi naisellinen ja jotenkin sellainen luonnollisella tavalla naisellinen nimenomaan, ettei pidä näyttää miltään tietyltä. Sekin että tuntuu jatkuvasti siltä että se oma sukupuoli on joku asia mitä pitää jatkuvasti häivyttää jollain tavalla kun en tiiä mikä se juttu on mutta jotenkin. Onko se sitten sitä kun kuukautisista ei sovi puhua? Vai mitä se on? Miks miesten ei tarvi jotenkin häivyttää sitä omaa sukupuolta, mies on oletus ja niin tavallinen asia, mut jotenkin nainen on poikkeus ja siin on aina jotain häpeällistä ja tuntuu ettei nainen saa olla nainen. Ja sitten se pukeutumisasia. Voi jeesus. En voi sietää sitä että naisille on jotain rajotteita esim pukeutumissääntöjä. Välillä on sellainen mentaliteetti että "on ok olla nainen JOS". Mut. "semmoset naiset on ok mut tommoset naiset eioo ok". Uskokaa ihmeessä että nainen saa tehä mitä vaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja