Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 173483" data-attributes="member: 34"><p>Menee ihan helvetin vaikeeks ku ei tiiä mikä on oikeesti moraalitonta</p><p></p><p>Kaikki tietää mikä on laillista mut 18-vuotiaan deittailu esimerkiks ja varmaan vähän siitä vanhemmankin, katsotaan moraalittomaks yleensä.</p><p></p><p>Mut eikse jotenkin ois helppouden vuoks parasta jos ois selvä raja, täysi-ikäisyys? Täysi-ikäinen saa päättää omista asioistaan ja sillon se on niin. Et 17v voi olla viel väärin mut eiks 18v pitäs olla jo täysin okei.</p><p></p><p>Ei sillä että se koskettais mua mutta kuha mietin.</p><p></p><p>En mä noista tiiä hevonvittuakaan. Onneks ihastuminen ei oo koskaan väärin.</p><p></p><p>Kieltämättä kyl rupes sydän hakkaa ahistuksesta vähän kun katoin et se äijä on komee sit olin et eiiii vittu jos se on joku vitu nuori. Mut se oliki sentää 21 ni ei kai siinä. Typerää et tollasest ees kokee jotain ahdistusta. Ihan sama vaikka ihastuisit lapseen ketä kiinnostaa vittu. Emmä ainakaa jaksa enää ahistua tollasesta</p><p></p><p></p><p>HEI OMG täähän auttaa </p><p></p><p>En pelkää enää olevani pedofiili koska vaikka olisin nii se ei haittais mitään :D hyvä, täähän auttaa pakkoajatuksiin todella hyvin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 173483, member: 34"] Menee ihan helvetin vaikeeks ku ei tiiä mikä on oikeesti moraalitonta Kaikki tietää mikä on laillista mut 18-vuotiaan deittailu esimerkiks ja varmaan vähän siitä vanhemmankin, katsotaan moraalittomaks yleensä. Mut eikse jotenkin ois helppouden vuoks parasta jos ois selvä raja, täysi-ikäisyys? Täysi-ikäinen saa päättää omista asioistaan ja sillon se on niin. Et 17v voi olla viel väärin mut eiks 18v pitäs olla jo täysin okei. Ei sillä että se koskettais mua mutta kuha mietin. En mä noista tiiä hevonvittuakaan. Onneks ihastuminen ei oo koskaan väärin. Kieltämättä kyl rupes sydän hakkaa ahistuksesta vähän kun katoin et se äijä on komee sit olin et eiiii vittu jos se on joku vitu nuori. Mut se oliki sentää 21 ni ei kai siinä. Typerää et tollasest ees kokee jotain ahdistusta. Ihan sama vaikka ihastuisit lapseen ketä kiinnostaa vittu. Emmä ainakaa jaksa enää ahistua tollasesta HEI OMG täähän auttaa En pelkää enää olevani pedofiili koska vaikka olisin nii se ei haittais mitään :D hyvä, täähän auttaa pakkoajatuksiin todella hyvin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja