Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 173663" data-attributes="member: 34"><p>Mä en ymmärrä miten kerta toisensa jälkeen mä ajattelen samalla tavalla. Vaikka joku sanoo: "fat women are attractive" niin silti ajattelen että mun pitäs olla hoikempi. Vaikka joku sanoo midsize women are attractive eli minä, nii silti ajattelen et mun pitää olla hoikempi. MIKS? mua koko ajan pelottaa että en oo viehättävä nyt ja sitte pelkään et jos lihon ni sillon en oo viehättävä ainakaa. Sit vaa toivon että laihtuisin, mut tuntisinko itseni viehättäväksi silloin? En varmaan tuntis. Tai ois mielenkiintosta alottaa laihdutus ihan kokeena ja katsoa missä kohtaa mulle tulee olo että oon viehättävän näkönen nyt. I can almost guarantee that it wont come at any point. Sit vaa laihtuisin ja laihtuisin ja mulle ei missään vaiheessa tulis sitä viehättävää oloa. Oon melkee satavarma et siinä kävis niin.</p><p></p><p>Miksen ymmärrä sitä että jokaisesta kehotyypistä tykkää joku.</p><p></p><p>Paljon mua lihavampia naisia pitää joku kauniika.</p><p></p><p>Myös mua laihempia naisia pitää joku kauniina.</p><p></p><p>Ja luulen, VEIKKAAN, että mun kokosia pitää joku kauniina ja ehkä joku pitäis exactly MUA kauniina.</p><p></p><p>Milloin mä ymmärrän sen että läski ei rumenna?</p><p></p><p>Läski ei oikeesti rumenna. Mikset sä ymmärrä sitä?</p><p></p><p>Miten se edes vois rumentaa kun mua on yritetty iskeä syksyllä 2018 bussipysäkillä ja se varmaan näki miltä mä näytän ja se yritti silti iskeä mua. Ja mä edelleenki olin sillon lihavampi kun nyt. Niin miten, MITEN, se läski sillon muka vois rumentaa? Ei ainakaan joidenkin silmissä. Usko nyt ihmeessä.</p><p></p><p>Okei, kukaan ei oo nyt sitten tän laihtumisen jälkeen yrittänyt iskeä mua tai sanonut kauniiksi, siis kukaan joka ois nähny mun kuvan actually, et en sit tiiä oonko viehättävän näkönen nyt kun laihduin, mut... I suppose? You really think no one would find this attractive? Well, yeah.. thats what i think :D i always make excuses. Sillee joo okei sillon mua yritettiin iskee mut olin lihavampi sillon eli olin kaunis sillon..... Mut oonko kaunis ENÄÄ???? :D Mitä jos oon ruma tässä koossa???????.?????????</p><p></p><p>En tiedä, jis vertailen niin keväällä 2018 mulla oli se 44 koon mekko päällä ja muistelisin et se sopi sillon mulle aika hyvin. No, nyt se on vähän iso mulle, mut vaan vähän. Et oisinko sillon keväällä 2018 ollu kokoa 44 ja nyt kokoa 42? Jos sen voi ajatella noin.</p><p></p><p></p><p>Eihän se nyt voi niinkään olla et oot kaunis kun oot kokoa 44 mut et oo enää kaunis kun oot kokoa 42. Please.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 173663, member: 34"] Mä en ymmärrä miten kerta toisensa jälkeen mä ajattelen samalla tavalla. Vaikka joku sanoo: "fat women are attractive" niin silti ajattelen että mun pitäs olla hoikempi. Vaikka joku sanoo midsize women are attractive eli minä, nii silti ajattelen et mun pitää olla hoikempi. MIKS? mua koko ajan pelottaa että en oo viehättävä nyt ja sitte pelkään et jos lihon ni sillon en oo viehättävä ainakaa. Sit vaa toivon että laihtuisin, mut tuntisinko itseni viehättäväksi silloin? En varmaan tuntis. Tai ois mielenkiintosta alottaa laihdutus ihan kokeena ja katsoa missä kohtaa mulle tulee olo että oon viehättävän näkönen nyt. I can almost guarantee that it wont come at any point. Sit vaa laihtuisin ja laihtuisin ja mulle ei missään vaiheessa tulis sitä viehättävää oloa. Oon melkee satavarma et siinä kävis niin. Miksen ymmärrä sitä että jokaisesta kehotyypistä tykkää joku. Paljon mua lihavampia naisia pitää joku kauniika. Myös mua laihempia naisia pitää joku kauniina. Ja luulen, VEIKKAAN, että mun kokosia pitää joku kauniina ja ehkä joku pitäis exactly MUA kauniina. Milloin mä ymmärrän sen että läski ei rumenna? Läski ei oikeesti rumenna. Mikset sä ymmärrä sitä? Miten se edes vois rumentaa kun mua on yritetty iskeä syksyllä 2018 bussipysäkillä ja se varmaan näki miltä mä näytän ja se yritti silti iskeä mua. Ja mä edelleenki olin sillon lihavampi kun nyt. Niin miten, MITEN, se läski sillon muka vois rumentaa? Ei ainakaan joidenkin silmissä. Usko nyt ihmeessä. Okei, kukaan ei oo nyt sitten tän laihtumisen jälkeen yrittänyt iskeä mua tai sanonut kauniiksi, siis kukaan joka ois nähny mun kuvan actually, et en sit tiiä oonko viehättävän näkönen nyt kun laihduin, mut... I suppose? You really think no one would find this attractive? Well, yeah.. thats what i think :D i always make excuses. Sillee joo okei sillon mua yritettiin iskee mut olin lihavampi sillon eli olin kaunis sillon..... Mut oonko kaunis ENÄÄ???? :D Mitä jos oon ruma tässä koossa???????.????????? En tiedä, jis vertailen niin keväällä 2018 mulla oli se 44 koon mekko päällä ja muistelisin et se sopi sillon mulle aika hyvin. No, nyt se on vähän iso mulle, mut vaan vähän. Et oisinko sillon keväällä 2018 ollu kokoa 44 ja nyt kokoa 42? Jos sen voi ajatella noin. Eihän se nyt voi niinkään olla et oot kaunis kun oot kokoa 44 mut et oo enää kaunis kun oot kokoa 42. Please. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja