Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 173720" data-attributes="member: 34"><p>Must tuntuu et toi on menny vaa pahemmaks, meil on jotain kuvii missä mä oon semmosen pikkulapsena mun sillose tulevan koulun jossain tapahtumassa, se on varmaa joku 2001-2002 tai jotain sitä luokkaa, nii kyllä varmaan oli koulut turvallisempia silloin........... Eikä ollu tapahtunut yks ainut kouluampuminen vasta sillon -89. Siitähän sitte meni suunta vaa alaspäin suomen maassa. Nyt niit on ollu jo ainaki 4 + yks joka ei ollu ampuminen mut silti kouluhyökkäys. Joten 5. Jollen unohda jotain tässä. Sit oli joku puukotus jossain ammattikoulussa mut en tiedä kuoliko siinä ketään, mut silti. Eli 6 ainaki. Mikä se oli ku se joku tappo vai yritti tappaa opettajan jollai lapiolla? Eli vissiin 7 ainaki. Ainii mut se oli kans sillon joskus 80-luvun tienoilla.</p><p></p><p>No mut kummiski, yleisesti ottaen koulut oli turvallisempia silloin, nyt tuntuu et kaikki on menny ihan mahottomaks.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 173720, member: 34"] Must tuntuu et toi on menny vaa pahemmaks, meil on jotain kuvii missä mä oon semmosen pikkulapsena mun sillose tulevan koulun jossain tapahtumassa, se on varmaa joku 2001-2002 tai jotain sitä luokkaa, nii kyllä varmaan oli koulut turvallisempia silloin........... Eikä ollu tapahtunut yks ainut kouluampuminen vasta sillon -89. Siitähän sitte meni suunta vaa alaspäin suomen maassa. Nyt niit on ollu jo ainaki 4 + yks joka ei ollu ampuminen mut silti kouluhyökkäys. Joten 5. Jollen unohda jotain tässä. Sit oli joku puukotus jossain ammattikoulussa mut en tiedä kuoliko siinä ketään, mut silti. Eli 6 ainaki. Mikä se oli ku se joku tappo vai yritti tappaa opettajan jollai lapiolla? Eli vissiin 7 ainaki. Ainii mut se oli kans sillon joskus 80-luvun tienoilla. No mut kummiski, yleisesti ottaen koulut oli turvallisempia silloin, nyt tuntuu et kaikki on menny ihan mahottomaks. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja