Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 174272" data-attributes="member: 34"><p>Noni :D</p><p></p><p>Nyt oon virallisesti bmi:n mukaan normaalissa painossa :D arvelinkin että se on pudonnut ku oon syöny niin vähän viime päivinä </p><p></p><p>Mut toki se tulee menemään takasin ylipainon puolelle ja niinku oon sanonu aiemminkin niin sil ei oo mitään merkitystä. Mut tuntuu vaan.. huvittavalta :D</p><p></p><p>Mut se miltä näytän.. on siis hyvä, tietty, mut tarkoitan et hassua et tää voi olla jo normaalipainoinen.</p><p></p><p>Ja muutenkin tuntuu ihan oudolla ajatella että MÄ oon normaalipainoinen 😂 ainakin hetken kunnes mun paino kohoaa taas 64:ään vähintään 😂</p><p></p><p>Sillee miten MÄ voin olla normaalipainoinen </p><p></p><p>Tää on aivan omituista</p><p></p><p>Siis sillee jos ajatellaan aivan kirjaimellisesti bmi:n mukaan.</p><p></p><p>Nyt voin sit sanoo et hei mä oon kuule ihan bmi:n mukaan normaalipainoinen jos se on sulle noin tärkeetä</p><p></p><p>Siis jossain nettiväittelyissä lol mihin mun ei ees pitäny osallistuu kylläkään</p><p></p><p>Tää tuntuu oudolta.</p><p></p><p>Ei se siinä pysy (eikä haittaa), mutta tulipahan nyt sekin koettuu et oon senki puolella ollu </p><p></p><p>Im officially normal weight but just for a little while 😎</p><p></p><p>Enkä ois sitä kattonukaan nytten muute mut ku oli pakko uteliaisuudesta koska TIESIN et se on pudonnut kun oon syöny niin vähän nytten. Mä arvasin sen.</p><p></p><p>Aaaaaaa ja mun vatsa on vieläki niin kipee</p><p></p><p>Siis tää ei oo vatsatauti kai . mut mul on vaa ollu niin kipeenä vatsa ja turvotus yms joten en oo oikein pystyny syödä ku ihan vähän </p><p></p><p>En oo oikein uskaltanukaa syödä niin paljon ku en haluu et maha menee viel kipeemmäks</p><p></p><p>Mut onhan Se pakko jotain syödä kuitenkin.</p><p></p><p>Se on vaa se et ei tee mieli eikä pysty sillai normaalisti varmaankaan syödä, vielä tällä hetkellä.</p><p></p><p>Ja kurkku on täynnä limaaaa joten mikä homma 😭 ja sattuu joka paikkaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 174272, member: 34"] Noni :D Nyt oon virallisesti bmi:n mukaan normaalissa painossa :D arvelinkin että se on pudonnut ku oon syöny niin vähän viime päivinä Mut toki se tulee menemään takasin ylipainon puolelle ja niinku oon sanonu aiemminkin niin sil ei oo mitään merkitystä. Mut tuntuu vaan.. huvittavalta :D Mut se miltä näytän.. on siis hyvä, tietty, mut tarkoitan et hassua et tää voi olla jo normaalipainoinen. Ja muutenkin tuntuu ihan oudolla ajatella että MÄ oon normaalipainoinen 😂 ainakin hetken kunnes mun paino kohoaa taas 64:ään vähintään 😂 Sillee miten MÄ voin olla normaalipainoinen Tää on aivan omituista Siis sillee jos ajatellaan aivan kirjaimellisesti bmi:n mukaan. Nyt voin sit sanoo et hei mä oon kuule ihan bmi:n mukaan normaalipainoinen jos se on sulle noin tärkeetä Siis jossain nettiväittelyissä lol mihin mun ei ees pitäny osallistuu kylläkään Tää tuntuu oudolta. Ei se siinä pysy (eikä haittaa), mutta tulipahan nyt sekin koettuu et oon senki puolella ollu Im officially normal weight but just for a little while 😎 Enkä ois sitä kattonukaan nytten muute mut ku oli pakko uteliaisuudesta koska TIESIN et se on pudonnut kun oon syöny niin vähän nytten. Mä arvasin sen. Aaaaaaa ja mun vatsa on vieläki niin kipee Siis tää ei oo vatsatauti kai . mut mul on vaa ollu niin kipeenä vatsa ja turvotus yms joten en oo oikein pystyny syödä ku ihan vähän En oo oikein uskaltanukaa syödä niin paljon ku en haluu et maha menee viel kipeemmäks Mut onhan Se pakko jotain syödä kuitenkin. Se on vaa se et ei tee mieli eikä pysty sillai normaalisti varmaankaan syödä, vielä tällä hetkellä. Ja kurkku on täynnä limaaaa joten mikä homma 😭 ja sattuu joka paikkaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja