Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 174505" data-attributes="member: 34"><p>Ja youngjaesta mulla ei oo ikinä ollu sitä mitä noist kahesta. Mul ei oo ikinä ollu youngjaesta sitä vaihetta kun en PYSTY ajatella MITÄÄN MUUTA ku sitä yhtä ihmistä.</p><p></p><p>Masatoshista mulla oli ainakin tammikuussa se kun olin niin sekaisin siitä että se oli yhtä tuskaa kun kirjotin vaa vihkooni sitä kuinka EN VOI AJATELLA MITÄÄN MUUTA. hädin tuskin ajattelin edes eunkwangia siinä vaiheessa kun olin niin syvästi pakkomielteinen vaan siitä. Sit eunkwangista mulla on ollu niitä vaiheita mut niiku esim siin alussa siin heinäkuus 2022 vaik niin se miten syvällä olin siinä kohtaa niinku niin pakkomielteinen että se tuntui maailmanlopulta jos en saakaan sitä. Se tuntuu siltä ettei sun maailmassa oo ketään muuta kun se yks ihminen vaan.</p><p></p><p>Niin youngjaesta mulla ei oo (ainakaan vielä) ollu tota vaihetta ollenkaan. Et on vaan se yks ihminen, jonkin aikaa. Se pakkomielle vaihe. Se on oikee ihastus mut mul ei ainakaan vielä oo ollu pakkomielle vaihetta siitä ollenkaan. Eunkwangista mulla on todellakin ollu se ja masatoshista mulla on ollu se. Siis kun ajattelen niin masatoshist ain tulee mielee just se ku tammikuus kirjotin mun vihkoon, ja no en jaksa nyt hakee sitä tähän ja kattoo mitä tarkalleen kirjotin siihen mut jtn et tää on tuskaa ja en pysty ajattelemaan mitään enkä ketään muuta ja niin edespäin. Ja sit just se että sain paniikkikohtauksia basically kun ajattelin etten saa sitä. Ja eunkwangista oon saanu niit ns. Paniikkikohtauksia tai ainakin niit että oon itkeny lattialla ja oon miettinyt jos en saa sitä. Nii youngjaesta ei oo ollu mitään sellasta kertaakaan. On ollu vaa sellanen yhyy mut ei sellast todellista paniikkikohtauksen tyyppistä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 174505, member: 34"] Ja youngjaesta mulla ei oo ikinä ollu sitä mitä noist kahesta. Mul ei oo ikinä ollu youngjaesta sitä vaihetta kun en PYSTY ajatella MITÄÄN MUUTA ku sitä yhtä ihmistä. Masatoshista mulla oli ainakin tammikuussa se kun olin niin sekaisin siitä että se oli yhtä tuskaa kun kirjotin vaa vihkooni sitä kuinka EN VOI AJATELLA MITÄÄN MUUTA. hädin tuskin ajattelin edes eunkwangia siinä vaiheessa kun olin niin syvästi pakkomielteinen vaan siitä. Sit eunkwangista mulla on ollu niitä vaiheita mut niiku esim siin alussa siin heinäkuus 2022 vaik niin se miten syvällä olin siinä kohtaa niinku niin pakkomielteinen että se tuntui maailmanlopulta jos en saakaan sitä. Se tuntuu siltä ettei sun maailmassa oo ketään muuta kun se yks ihminen vaan. Niin youngjaesta mulla ei oo (ainakaan vielä) ollu tota vaihetta ollenkaan. Et on vaan se yks ihminen, jonkin aikaa. Se pakkomielle vaihe. Se on oikee ihastus mut mul ei ainakaan vielä oo ollu pakkomielle vaihetta siitä ollenkaan. Eunkwangista mulla on todellakin ollu se ja masatoshista mulla on ollu se. Siis kun ajattelen niin masatoshist ain tulee mielee just se ku tammikuus kirjotin mun vihkoon, ja no en jaksa nyt hakee sitä tähän ja kattoo mitä tarkalleen kirjotin siihen mut jtn et tää on tuskaa ja en pysty ajattelemaan mitään enkä ketään muuta ja niin edespäin. Ja sit just se että sain paniikkikohtauksia basically kun ajattelin etten saa sitä. Ja eunkwangista oon saanu niit ns. Paniikkikohtauksia tai ainakin niit että oon itkeny lattialla ja oon miettinyt jos en saa sitä. Nii youngjaesta ei oo ollu mitään sellasta kertaakaan. On ollu vaa sellanen yhyy mut ei sellast todellista paniikkikohtauksen tyyppistä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja