Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 174931" data-attributes="member: 34"><p>Eikä mua vieläkään oikein eritteet kiinnosta muussa kuin ihastuskontekstissa mutta jännää että joskus kuitenkin ei ollu tälleen</p><p></p><p>I swear eunkwang probably taught me to get turned on by it</p><p></p><p>Except the pee thing was before him mut sitäkää ei ollu paljon </p><p></p><p>He taught me these poop and vomit attractions i swear</p><p></p><p>And its not about the stuff itself</p><p></p><p>Like in general</p><p></p><p>Its about the person</p><p></p><p>Mä en vieläkään tajuu mikä siinä voi olla attractive mut ok vittu :D</p><p></p><p>Tuli vaa mielee ku muistelin muun muassa sitä oksentamishommelia (and well, it was also about poop :D) ja sit taas jotenki vaa kiihotuin siit ajatuksest, him throwing up</p><p></p><p>😐</p><p></p><p>LMAO</p><p></p><p>LMAOOOOOOOOOOOO9O</p><p></p><p>se on outoo koska en todellakaan kiihotu random ihmisten oksentelusta</p><p></p><p>Mutta kiihotun ajatuksesta että se oksentaa</p><p></p><p>Ihan siis todella omituinen kiihottumisen aihe mutta mitäs demonstroi sitä????????? Se oli niin seksikästä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 174931, member: 34"] Eikä mua vieläkään oikein eritteet kiinnosta muussa kuin ihastuskontekstissa mutta jännää että joskus kuitenkin ei ollu tälleen I swear eunkwang probably taught me to get turned on by it Except the pee thing was before him mut sitäkää ei ollu paljon He taught me these poop and vomit attractions i swear And its not about the stuff itself Like in general Its about the person Mä en vieläkään tajuu mikä siinä voi olla attractive mut ok vittu :D Tuli vaa mielee ku muistelin muun muassa sitä oksentamishommelia (and well, it was also about poop :D) ja sit taas jotenki vaa kiihotuin siit ajatuksest, him throwing up 😐 LMAO LMAOOOOOOOOOOOO9O se on outoo koska en todellakaan kiihotu random ihmisten oksentelusta Mutta kiihotun ajatuksesta että se oksentaa Ihan siis todella omituinen kiihottumisen aihe mutta mitäs demonstroi sitä????????? Se oli niin seksikästä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja