Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 175185" data-attributes="member: 34"><p>Ainii näin super ihanaa unta masatoshista ja eunkwangista 🥹😭😍</p><p></p><p>En jaksa selittää mitenkään tarkasti mut niiku masatoshi ainakin suojeli mua siin joltain idk se oli vitu ihanaa ku se vaa jotenki siin oli sillee 😍 ihana 😭😍 like idk but he was protecting me. From something? Tai jotain sellaista. Joka tapauksessa meinasin kuolla kun se oli niiiiiin ihana uni se oli niin söpö ja rakas ja ihana siinä</p><p></p><p>Ja sitten eunkwang omggg mut mä en muista mitä siin tapahtui mut seki oli jotai ihanaa mu mielestä 😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️</p><p></p><p>Mut varsinkin jotenkin se jäi vahvasti tuntumaan mulla siin ku olin hereillä ni mietin pitkään sitä et masatoshi sillai niiku pitää must kiinni tai halaa ja silleen on lähellä. Ja suutelee? Mul tuli sellai mielikuva et se jotenkin sulkee mut syliinsä sillai kunnol fr niiku et hes protecting me from something 😭❤️ se oli niiiiin ihana 😭💘 en mä kestä enää 😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘</p><p></p><p>Yhyyyyy</p><p></p><p>Oma rakkaani 💕😭🥺</p><p></p><p>Tietysti myös eunkwang 💕💕💕💕💕💕 sekin oli kuitenkin ihana siinä unessa sen muistan ❤️😔</p><p></p><p></p><p></p><p>Yyyh 😭 ikävä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 175185, member: 34"] Ainii näin super ihanaa unta masatoshista ja eunkwangista 🥹😭😍 En jaksa selittää mitenkään tarkasti mut niiku masatoshi ainakin suojeli mua siin joltain idk se oli vitu ihanaa ku se vaa jotenki siin oli sillee 😍 ihana 😭😍 like idk but he was protecting me. From something? Tai jotain sellaista. Joka tapauksessa meinasin kuolla kun se oli niiiiiin ihana uni se oli niin söpö ja rakas ja ihana siinä Ja sitten eunkwang omggg mut mä en muista mitä siin tapahtui mut seki oli jotai ihanaa mu mielestä 😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Mut varsinkin jotenkin se jäi vahvasti tuntumaan mulla siin ku olin hereillä ni mietin pitkään sitä et masatoshi sillai niiku pitää must kiinni tai halaa ja silleen on lähellä. Ja suutelee? Mul tuli sellai mielikuva et se jotenkin sulkee mut syliinsä sillai kunnol fr niiku et hes protecting me from something 😭❤️ se oli niiiiin ihana 😭💘 en mä kestä enää 😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘 Yhyyyyy Oma rakkaani 💕😭🥺 Tietysti myös eunkwang 💕💕💕💕💕💕 sekin oli kuitenkin ihana siinä unessa sen muistan ❤️😔 Yyyh 😭 ikävä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja