Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 175751" data-attributes="member: 34"><p>Mä oon ollu silleen niin kauan kun muistan.</p><p></p><p>Aina kun ajattelen niin saatan jopa kuiskata yksin ollessani tai kun luulen että oon yksin, tai sitten ihan vaan päässäni, ja sanon sen niin kuin kävisin dialogia. Ja sit se on niin kuin toinen henkilö vastaisi but its me. Siis mul on aina ollu tää enkä edes huomaakaan sitä kun sehän on ihan normaalia mulle.</p><p></p><p>Esimerkkinä vaikka silleen:</p><p>Minä 1: ah, tää on vaikeeta</p><p>Minä 2: niin on, mut se on ihan ok sä voit vaikka tehä tolleen ja noin</p><p>Minä 1: aa niinpä</p><p></p><p>Tyyliin noin :Dddd tai toi on se basic idea. Se on tosin hyvin monimutkaista ja kokonaisuudessaan mahdoton selittää sanoilla mut niin.</p><p></p><p>Must tuntuu et muut ei ehkä tee noin</p><p></p><p>Varsinkin kun käytän just sanoja "sä" yms noin niin kun oikeasti olisi kaksi henkilöä mun päässä jotka puhuu toisilleen</p><p></p><p>APUA :D eiiiiii siis tää on ihan normaalia mulle mut joskus havahdun siihen.</p><p></p><p></p><p>Tai siis tota on täysin mahdoton havainnollistaa ja selittää täysin silleen mutta, niin. Pointti on että theres usually 2 people conversing in my head. Ehkä joskus on ollu enemmänkin mutta yleensä kai kaksi. Se on myös paljon sellasta esim "nii" vastaamista sille "toiselle" tyypille mistä sen näkee. Mut en tosiaan yleensä huomaakaan sitä. Se on mun normaali tilanne. Outoo jos muil ei oo sitä though.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 175751, member: 34"] Mä oon ollu silleen niin kauan kun muistan. Aina kun ajattelen niin saatan jopa kuiskata yksin ollessani tai kun luulen että oon yksin, tai sitten ihan vaan päässäni, ja sanon sen niin kuin kävisin dialogia. Ja sit se on niin kuin toinen henkilö vastaisi but its me. Siis mul on aina ollu tää enkä edes huomaakaan sitä kun sehän on ihan normaalia mulle. Esimerkkinä vaikka silleen: Minä 1: ah, tää on vaikeeta Minä 2: niin on, mut se on ihan ok sä voit vaikka tehä tolleen ja noin Minä 1: aa niinpä Tyyliin noin :Dddd tai toi on se basic idea. Se on tosin hyvin monimutkaista ja kokonaisuudessaan mahdoton selittää sanoilla mut niin. Must tuntuu et muut ei ehkä tee noin Varsinkin kun käytän just sanoja "sä" yms noin niin kun oikeasti olisi kaksi henkilöä mun päässä jotka puhuu toisilleen APUA :D eiiiiii siis tää on ihan normaalia mulle mut joskus havahdun siihen. Tai siis tota on täysin mahdoton havainnollistaa ja selittää täysin silleen mutta, niin. Pointti on että theres usually 2 people conversing in my head. Ehkä joskus on ollu enemmänkin mutta yleensä kai kaksi. Se on myös paljon sellasta esim "nii" vastaamista sille "toiselle" tyypille mistä sen näkee. Mut en tosiaan yleensä huomaakaan sitä. Se on mun normaali tilanne. Outoo jos muil ei oo sitä though. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja