Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 176450" data-attributes="member: 34"><p>Oon ehkä vähän herkkis mut voi luojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oikeesti i didn't need to see his cum 😭😂😭😂 i swear that picture haunts me</p><p></p><p>And yep</p><p></p><p>It was way over my boundaries apparently like idk because i sometimes feel like crying and yeah, you know</p><p></p><p></p><p>En tiiä oonko itkeny mut on itkettäny. Ja se tuntuu semmoselt samanlaiselt ku sillon kun itkin sitä kun se yks esim koski mun haaroja sillon baarissa. Ei se oikeesti ollu mikään iso juttu sinänsä. Mut kuitenkin sellane et voi kai se ruveta itkettää. En oo kyl itkeny ku ehkä joku muutaman kerran vaan sitä et ei se oikeesti ollu sellanen sen pahempi trauma mut joo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 176450, member: 34"] Oon ehkä vähän herkkis mut voi luojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oikeesti i didn't need to see his cum 😭😂😭😂 i swear that picture haunts me And yep It was way over my boundaries apparently like idk because i sometimes feel like crying and yeah, you know En tiiä oonko itkeny mut on itkettäny. Ja se tuntuu semmoselt samanlaiselt ku sillon kun itkin sitä kun se yks esim koski mun haaroja sillon baarissa. Ei se oikeesti ollu mikään iso juttu sinänsä. Mut kuitenkin sellane et voi kai se ruveta itkettää. En oo kyl itkeny ku ehkä joku muutaman kerran vaan sitä et ei se oikeesti ollu sellanen sen pahempi trauma mut joo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja