Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Yason59" data-source="post: 176554" data-attributes="member: 435"><p>No mä en moneen viikkoon ollut käynyt täällä. Mä vähän ihmettelin noita sun viime aikojen viestejä verrattuna siihen omaani, josta suutuit silloin joskus... Kai mä silloin lähdin vastaamaan sellaisiin "puolikiimaisiin" viesteihin, mutta sen sijaan, että olisin lisännyt vettä myllyyn sammutinkin kipinän... Parempi nyt olla siis hiljaa! Siis...enhän mä tiedä, mikä on Reddit? Ei kai mikään Snapchat tai TikTok... hepreaa nekin! Mutta ymmärsin, että olit tehnyt tuhmia siellä Redditissä? Ja siitä morkkis! Mutta kai tää liittyy siihen, että olen yrittänyt kannustaa sinua ihan oikeisiin ihmiskontakteihin niin kuin siinä ruokottomassa viestissänikin aivan liian suorasukaisesti... Onhan siinä tietty omat vaaransa, että voiko luottaa tai tuleeko hyväksikäytetyksi. Mutta varmaan jossain Redditissä kuvien jakaminen vonkaajille on tuota jälkimmäistä mitä suurimmalla todennäköisyydellä? Mutta jos ei naamaansa näytä niin mitäpä siitä!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yason59, post: 176554, member: 435"] No mä en moneen viikkoon ollut käynyt täällä. Mä vähän ihmettelin noita sun viime aikojen viestejä verrattuna siihen omaani, josta suutuit silloin joskus... Kai mä silloin lähdin vastaamaan sellaisiin "puolikiimaisiin" viesteihin, mutta sen sijaan, että olisin lisännyt vettä myllyyn sammutinkin kipinän... Parempi nyt olla siis hiljaa! Siis...enhän mä tiedä, mikä on Reddit? Ei kai mikään Snapchat tai TikTok... hepreaa nekin! Mutta ymmärsin, että olit tehnyt tuhmia siellä Redditissä? Ja siitä morkkis! Mutta kai tää liittyy siihen, että olen yrittänyt kannustaa sinua ihan oikeisiin ihmiskontakteihin niin kuin siinä ruokottomassa viestissänikin aivan liian suorasukaisesti... Onhan siinä tietty omat vaaransa, että voiko luottaa tai tuleeko hyväksikäytetyksi. Mutta varmaan jossain Redditissä kuvien jakaminen vonkaajille on tuota jälkimmäistä mitä suurimmalla todennäköisyydellä? Mutta jos ei naamaansa näytä niin mitäpä siitä! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja