Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 176579" data-attributes="member: 34"><p>Muistan niin monta unta huista et se on jo vähän naurettavaa. Muistan sen unen missä maattiin molemmat maassa ja pussattiin, tai jotain sellaista. Muistan sen unen missä se piti mua kädestä. Ja se THE uni missä juoksin sen luo halaamaan sitä. Sitten se missä oltiin jossain koulussa tms ja siinäkin kait suudeltii. Sit oota mitä muita. Se missä puhuin huin(?) kaa puhelimes ja sit jossain vaiheessa nojasin yuton olkapäähän. Mut sit se viimesin uni huista mitä en ees muista kunnolla, en tiedä mitä siinä tapahtui muuta kun et se oli siinä. Niit voi olla enemmänkin mut mä en muista enempää tähän hätään.</p><p></p><p>Nii, vittu jooo.</p><p></p><p>Mut kuitenkin olin äsken silleen: <strong>rakas</strong></p><p></p><p>Joten give up.</p><p></p><p>Ilmeisesti se sitten on rakas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 176579, member: 34"] Muistan niin monta unta huista et se on jo vähän naurettavaa. Muistan sen unen missä maattiin molemmat maassa ja pussattiin, tai jotain sellaista. Muistan sen unen missä se piti mua kädestä. Ja se THE uni missä juoksin sen luo halaamaan sitä. Sitten se missä oltiin jossain koulussa tms ja siinäkin kait suudeltii. Sit oota mitä muita. Se missä puhuin huin(?) kaa puhelimes ja sit jossain vaiheessa nojasin yuton olkapäähän. Mut sit se viimesin uni huista mitä en ees muista kunnolla, en tiedä mitä siinä tapahtui muuta kun et se oli siinä. Niit voi olla enemmänkin mut mä en muista enempää tähän hätään. Nii, vittu jooo. Mut kuitenkin olin äsken silleen: [B]rakas[/B] Joten give up. Ilmeisesti se sitten on rakas [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja