Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 176694" data-attributes="member: 34"><p>Siis hitto mua ärsyttää nää "oon kyllä ihan hetero mutta poikamaiset lesbot kiinnostaa" huoh vittu sä sillon mikään hetero olet</p><p></p><p>Joo kaikki saa sanoo miten haluaa mutta kyllä vähän naurettavalta kuulostaa....</p><p></p><p>Jos kaikki tuommoset naiset sanois ihan rehdisti olevansa bissejä niin se helpottais kaikkien oloa, ainakin meidän bissejen. Tuliskin yhtäkkiä aika helvetin monta bisseä lisää :D oikeastihan meitä on paljon enemmän mutta ihmiset väkipakolla sanoo silti olevansa heteroja, vaikkei oikeasti olekaan. Musta toi on todennäköisesti homofobiast johtuvaa ettei uskalleta olla rehdisti silleen olen bi, tai mist ku johtuukaa mut nii. Ku oisitte rehellisiä ni tää ei ois nii ihmeellinen juttu ku näkis kaikki et vähän joka toinen on bi. Onkohan bi sittenkin yleisempi suuntautuminen kuin hetero? Saattaa hyvinkin olla se kaikista yleisin. Sitten vasta heterot ja homot. Pistää miettimään 🤔 tai sitten ei oo yleisin mutta huomattavasti yleisempi kun mitä nyt väitetään. Juujuu "olen hetero mutta"..... "Olen hetero mutta toiset naiset kiinnostaa"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 176694, member: 34"] Siis hitto mua ärsyttää nää "oon kyllä ihan hetero mutta poikamaiset lesbot kiinnostaa" huoh vittu sä sillon mikään hetero olet Joo kaikki saa sanoo miten haluaa mutta kyllä vähän naurettavalta kuulostaa.... Jos kaikki tuommoset naiset sanois ihan rehdisti olevansa bissejä niin se helpottais kaikkien oloa, ainakin meidän bissejen. Tuliskin yhtäkkiä aika helvetin monta bisseä lisää :D oikeastihan meitä on paljon enemmän mutta ihmiset väkipakolla sanoo silti olevansa heteroja, vaikkei oikeasti olekaan. Musta toi on todennäköisesti homofobiast johtuvaa ettei uskalleta olla rehdisti silleen olen bi, tai mist ku johtuukaa mut nii. Ku oisitte rehellisiä ni tää ei ois nii ihmeellinen juttu ku näkis kaikki et vähän joka toinen on bi. Onkohan bi sittenkin yleisempi suuntautuminen kuin hetero? Saattaa hyvinkin olla se kaikista yleisin. Sitten vasta heterot ja homot. Pistää miettimään 🤔 tai sitten ei oo yleisin mutta huomattavasti yleisempi kun mitä nyt väitetään. Juujuu "olen hetero mutta"..... "Olen hetero mutta toiset naiset kiinnostaa" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja