Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 176791" data-attributes="member: 34"><p>Oota</p><p></p><p>Eikös mun bmi oo korkeimmillaan ollu noin 29</p><p></p><p>Niin sitä mä vaan ihmettelen että miten ihmeessä jotkut ihmiset saa niin paljon yli sen</p><p></p><p>Mä ymmärrän ton 29 ainakin hyvin koska oon ite ollu siinä, mut en ymmärrä miten joku voi saada siitä vielä paljon ylemmäs sen</p><p></p><p>Mut en tuomitse </p><p></p><p>Ku tää on vaan se että en ite osaa kuvitella omalle kohdalleni että mulla ois ikinä NIIN korkea bmi. Mutta se on vaan mä. Mua ei haittaa eikä mua ees kiinnosta mut en osaa kuvitella omalle kohdalleni että ikinä ainakaan se nousisi mihinkään 30:een mulla. Mutta mistäpä sitä tietää. Vai olikohan se 30. Saattopa ehkä ollakin. Mutta tuskin se siitä korkeempi oli missään vaiheessa? Saattoi olla just tuon 30 mutta tuskin siitä enempää.</p><p></p><p>En usko sen ikinä menevän yli 30. Ei haittais vaikka menis mutta en vaan usko, koska en vaan näe sen tapahtuvan. Varsinkin nyt kun oon tällä hetkellä jo noin 25:ssä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 176791, member: 34"] Oota Eikös mun bmi oo korkeimmillaan ollu noin 29 Niin sitä mä vaan ihmettelen että miten ihmeessä jotkut ihmiset saa niin paljon yli sen Mä ymmärrän ton 29 ainakin hyvin koska oon ite ollu siinä, mut en ymmärrä miten joku voi saada siitä vielä paljon ylemmäs sen Mut en tuomitse Ku tää on vaan se että en ite osaa kuvitella omalle kohdalleni että mulla ois ikinä NIIN korkea bmi. Mutta se on vaan mä. Mua ei haittaa eikä mua ees kiinnosta mut en osaa kuvitella omalle kohdalleni että ikinä ainakaan se nousisi mihinkään 30:een mulla. Mutta mistäpä sitä tietää. Vai olikohan se 30. Saattopa ehkä ollakin. Mutta tuskin se siitä korkeempi oli missään vaiheessa? Saattoi olla just tuon 30 mutta tuskin siitä enempää. En usko sen ikinä menevän yli 30. Ei haittais vaikka menis mutta en vaan usko, koska en vaan näe sen tapahtuvan. Varsinkin nyt kun oon tällä hetkellä jo noin 25:ssä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja