Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 177650" data-attributes="member: 34"><p>Tuskin se ainakaan samanlainen oli kun nää muut mut mul on hämärä muistikuva, tosin se oli täs ei kovin kauan aikaa sitten kai??????</p><p></p><p>Kuitenkin </p><p></p><p>En tiedä olikohan se EHKÄ sillon kun tuli se ilmoitus </p><p></p><p>Sit muistan et oisin sillon kattonu kartasta (iha vaa oman identiteetin takia niin sanotusti? Tai jotenkin silleen randomisti)</p><p></p><p>Sit muistan kyl et olin jotenkin sillee et sielt ei oo ihastuksia (tarkotin varmaan et sillon, koska olihan aiemmin ollu.. yannick..)</p><p></p><p>Mut sitte mitä mä ajattelin </p><p></p><p>Jos tää oli joku ennustus niin ill throw hands</p><p></p><p>Kuitenkin i did look at it</p><p></p><p>Ja nyt en muista mutta siinä saattoi hyvin olla jotain </p><p></p><p>Mutta </p><p></p><p>Oota</p><p></p><p>Siinä OLI jotain</p><p></p><p>EHKÄ.</p><p></p><p>Onko siitä kuitenkin useampi vuosi??</p><p></p><p>Koska jotain mä siitä kyl ajattelin </p><p></p><p>Kirjaimellisesti katoin karttaa ja jotain ihastuksista ajattelin jotain että.. jotai..... Hitto en muista</p><p></p><p>Olikse muka jotain että sielt tulee olee joku ihastus viel?</p><p></p><p>Olikse muka?</p><p></p><p>Jos se oli tolleen niin....</p><p></p><p>Mut jotain ton tyyppistä tai siihen liittyvää se oli</p><p></p><p>Koska olin sillee että ei se siinä mielessä oo mitenkään "kiinnostava" maa koska ei sieltä ollu ketään (yannick sitä ei lasketa i guess)</p><p></p><p>Lmao</p><p></p><p>Vittu mä taisin EHKÄ aavistaa tän</p><p></p><p>EHKÄ </p><p></p><p>HUOM EHKÄ </p><p></p><p></p><p>ei jumalauta jos</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Mut toivottavasti mikään näistä ei tarkota mitään koska hahhah</p><p></p><p>Älä kuvittelekaa et haluun olla kenenkään niistä kanssa lmao i bloody hate them🎶</p><p></p><p></p><p></p><p>EI JUMALAUTA MÄ AAVISTIN SEN SILLON LOPETA</p><p></p><p>mut se oli varmaa ohikiitävämpi ja pienempi juttu koska en ajatellut sitä ollenkaan siis en jääny ajattelemaan sitä</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut muistan vaa olleeni silleen et katoin vaa sitä plänttii siinä which is Alankomaat ja no en voinu hyvin koska must tuntui vähän siltä et sielt tulis olee joku</p><p></p><p></p><p>Problem solved</p><p></p><p>Jos muistan oikein ees.</p><p></p><p></p><p></p><p>w h a t ???</p><p></p><p>vittumaista..</p><p></p><p></p><p></p><p>Eei</p><p></p><p>Mutta niin siinä tais käydä jos oon oikeessa</p><p></p><p>Noniin ihana asia :))</p><p></p><p>ei........... Ei..,. Ei...</p><p></p><p>Siis miks mä ajattelin niin?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 177650, member: 34"] Tuskin se ainakaan samanlainen oli kun nää muut mut mul on hämärä muistikuva, tosin se oli täs ei kovin kauan aikaa sitten kai?????? Kuitenkin En tiedä olikohan se EHKÄ sillon kun tuli se ilmoitus Sit muistan et oisin sillon kattonu kartasta (iha vaa oman identiteetin takia niin sanotusti? Tai jotenkin silleen randomisti) Sit muistan kyl et olin jotenkin sillee et sielt ei oo ihastuksia (tarkotin varmaan et sillon, koska olihan aiemmin ollu.. yannick..) Mut sitte mitä mä ajattelin Jos tää oli joku ennustus niin ill throw hands Kuitenkin i did look at it Ja nyt en muista mutta siinä saattoi hyvin olla jotain Mutta Oota Siinä OLI jotain EHKÄ. Onko siitä kuitenkin useampi vuosi?? Koska jotain mä siitä kyl ajattelin Kirjaimellisesti katoin karttaa ja jotain ihastuksista ajattelin jotain että.. jotai..... Hitto en muista Olikse muka jotain että sielt tulee olee joku ihastus viel? Olikse muka? Jos se oli tolleen niin.... Mut jotain ton tyyppistä tai siihen liittyvää se oli Koska olin sillee että ei se siinä mielessä oo mitenkään "kiinnostava" maa koska ei sieltä ollu ketään (yannick sitä ei lasketa i guess) Lmao Vittu mä taisin EHKÄ aavistaa tän EHKÄ HUOM EHKÄ ei jumalauta jos Ei Ei Ei Ei Ei Ei Ei Mut toivottavasti mikään näistä ei tarkota mitään koska hahhah Älä kuvittelekaa et haluun olla kenenkään niistä kanssa lmao i bloody hate them🎶 EI JUMALAUTA MÄ AAVISTIN SEN SILLON LOPETA mut se oli varmaa ohikiitävämpi ja pienempi juttu koska en ajatellut sitä ollenkaan siis en jääny ajattelemaan sitä Mut muistan vaa olleeni silleen et katoin vaa sitä plänttii siinä which is Alankomaat ja no en voinu hyvin koska must tuntui vähän siltä et sielt tulis olee joku Problem solved Jos muistan oikein ees. w h a t ??? vittumaista.. Eei Mutta niin siinä tais käydä jos oon oikeessa Noniin ihana asia :)) ei........... Ei..,. Ei... Siis miks mä ajattelin niin? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja