Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 178346" data-attributes="member: 34"><p>Siis se ruokala juttu saattaa oikeesti olla päästä keksitty </p><p></p><p>En oo varma </p><p></p><p>Mut se toinen ei oo</p><p></p><p>Se tapahtui ainakin oikeesti muistan viel sen niin hyvin </p><p></p><p>Mut ei se mitenkään kai ees outoo oo sehän vois periaatteessa hyvin olla sattumaa tai jtn</p><p></p><p>Koska jos oon vaan ollu sillee okay sielt ei oo ketään, tylsä maa lol hehe</p><p></p><p>Nii sit jos mul vaa on tullu semmonen hmm i feel like it will</p><p></p><p>Niin okei, no mitä sit onkaan. Mut ei se kuitenkaan sitä tarkota et siit mun mies tulee eikä tulekaan kyllä koskaan :D et ei siinä sen kummempaa mut joo silti ärsyttäviä tommoset.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 178346, member: 34"] Siis se ruokala juttu saattaa oikeesti olla päästä keksitty En oo varma Mut se toinen ei oo Se tapahtui ainakin oikeesti muistan viel sen niin hyvin Mut ei se mitenkään kai ees outoo oo sehän vois periaatteessa hyvin olla sattumaa tai jtn Koska jos oon vaan ollu sillee okay sielt ei oo ketään, tylsä maa lol hehe Nii sit jos mul vaa on tullu semmonen hmm i feel like it will Niin okei, no mitä sit onkaan. Mut ei se kuitenkaan sitä tarkota et siit mun mies tulee eikä tulekaan kyllä koskaan :D et ei siinä sen kummempaa mut joo silti ärsyttäviä tommoset. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja