Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 178508" data-attributes="member: 34"><p>Selasin mun youtube historiaa ja näin kuinka shokki vaa eteni</p><p></p><p>Siis kun yritin äsken nukkua mutten saanut unta ja sitten vaan jotenkin yhtäkkiä mulle tuli sellanen MITÄ VITTUA TAPAHTUI?!?!? olo</p><p></p><p>Sit olin sillee ei helvetti pakko selata historiaa vähän koska olin jotenkin silleen et heräsin ja olin sillee MITÄ VITTUA MILLON TÄÄ TAPAHTU</p><p></p><p>ei helvetti en ikinä tuu selviimään tästä hämmennyksestä siis tarkotan ettei mun pää selvii ikinä</p><p></p><p>Oon ihan ulapalla koko ajan en ymmärrä en MUISTA mitä on tapahtunut </p><p></p><p>En TAJUA MITÄ TAPAHTUI</p><p></p><p>en TAJUA MITEN TÄSSÄ KÄVI NÄIN 😂</p><p></p><p>JA MUUTENKIN </p><p></p><p>[MEDIA=youtube]xLO49r7fsqg[/MEDIA]</p><p></p><p>Tää on vähän semmonen että voin kuvitella itteni joskus 2 vuoden päästä kuuntelemassa tota ja ajattelemassa joostia silleen sen 2 vuoden perspektiivillä koska sillonhan se on tavallaan ihan erilaista et sitä sit muistelee kaikkee ja se tuntuu semmoselt erilaiselt</p><p></p><p>Ja at this point must TUNTUU et todennäköisesti niin käy. Luulen.</p><p></p><p></p><p>Älä luulekaa et se vaa katoo tyhjyyteen enkä enää muista sitä</p><p></p><p></p><p>Vaikka se menis ohikin ennen 2 vuoden täyttymistä </p><p></p><p>(Ehkä se voi mennä)</p><p></p><p>Niin luulen että silti ajattelen ja muistelen tätä asiaa koska pffffft on se ny sen verran kaaos ollu ja excuse me kuka vittu rakastuu tällä tavalla oon aivan titityy nykyisin </p><p></p><p>Do you think ill forget this thing ever? Jos mä muistan yhä dominicin ja joskus sitäkin muistelen nii luuleks etten tuu miettii tätä </p><p></p><p>I will think about him like 2 years from now i will still be like oh yea that thing, right.... I was so in love with him......</p><p></p><p></p><p>Like what even-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 178508, member: 34"] Selasin mun youtube historiaa ja näin kuinka shokki vaa eteni Siis kun yritin äsken nukkua mutten saanut unta ja sitten vaan jotenkin yhtäkkiä mulle tuli sellanen MITÄ VITTUA TAPAHTUI?!?!? olo Sit olin sillee ei helvetti pakko selata historiaa vähän koska olin jotenkin silleen et heräsin ja olin sillee MITÄ VITTUA MILLON TÄÄ TAPAHTU ei helvetti en ikinä tuu selviimään tästä hämmennyksestä siis tarkotan ettei mun pää selvii ikinä Oon ihan ulapalla koko ajan en ymmärrä en MUISTA mitä on tapahtunut En TAJUA MITÄ TAPAHTUI en TAJUA MITEN TÄSSÄ KÄVI NÄIN 😂 JA MUUTENKIN [MEDIA=youtube]xLO49r7fsqg[/MEDIA] Tää on vähän semmonen että voin kuvitella itteni joskus 2 vuoden päästä kuuntelemassa tota ja ajattelemassa joostia silleen sen 2 vuoden perspektiivillä koska sillonhan se on tavallaan ihan erilaista et sitä sit muistelee kaikkee ja se tuntuu semmoselt erilaiselt Ja at this point must TUNTUU et todennäköisesti niin käy. Luulen. Älä luulekaa et se vaa katoo tyhjyyteen enkä enää muista sitä Vaikka se menis ohikin ennen 2 vuoden täyttymistä (Ehkä se voi mennä) Niin luulen että silti ajattelen ja muistelen tätä asiaa koska pffffft on se ny sen verran kaaos ollu ja excuse me kuka vittu rakastuu tällä tavalla oon aivan titityy nykyisin Do you think ill forget this thing ever? Jos mä muistan yhä dominicin ja joskus sitäkin muistelen nii luuleks etten tuu miettii tätä I will think about him like 2 years from now i will still be like oh yea that thing, right.... I was so in love with him...... Like what even- [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja