Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 179582" data-attributes="member: 34"><p>JA SE</p><p></p><p>mistä mun piti muutenkin äsken jauhaa tässä</p><p></p><p>Ku etin sitä turvaa niin paljon?!?!?</p><p></p><p>En mä tiedä miks???????</p><p></p><p>Haluun vaan halata sitä ja niiku mikä mua vaivaa ja oikeesti TAKE ME HOME ON NIIN</p><p></p><p>SE BIISI KERTOO KAIKEN TÄST</p><p></p><p>AGH?!?</p><p></p><p>haluun halata sitä ja silitellä sitä.</p><p></p><p>Aina kun ajattelen että halaisin sitä niin meen ihan puihin. Meen johonkin ihan omituiseen tilaan. En oo ikinä nähny toista samanlaista ihmistä. Siin on jotain mitä en tajua et miten sil voi olla tollanen vaikutus muhun. En ikinä oo kokenu tollast samanlaista ku oon ajatellut et halaisin, vaikka eunkwangia. Tai se on erilaista silti. Tai samanlaista mut. Meen jotenkin niin puihin siit ajatuksest. Ajattelen niin lumoutuneena jotenkin sen kroppaa siis silleen että jos halaisin sitä ja saisin vaa koskettaa sitä niin oon jotenkin ihan amazed. Aivan omituista. Oon vaa ihan... Hämmentyny.</p><p></p><p></p><p>En tajuu miks mut.. take me home. Ihan oikeesti se biisi. En ymmärrä.</p><p></p><p></p><p>Se ku on ne tietyt harvat ihmiset joista etin sitä turvaa kaikista eniten ja joost on yksi niistä. Ei ihan kuka tahansa henkilö sellasta tunnetta herätä, ja semmosta tarvetta periaatteessa. En ymmärrä.</p><p></p><p>Miks oon taas tämmönen.</p><p></p><p>Huoh tää on vaan jtn niin sanoinkuvaamatonta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 179582, member: 34"] JA SE mistä mun piti muutenkin äsken jauhaa tässä Ku etin sitä turvaa niin paljon?!?!? En mä tiedä miks??????? Haluun vaan halata sitä ja niiku mikä mua vaivaa ja oikeesti TAKE ME HOME ON NIIN SE BIISI KERTOO KAIKEN TÄST AGH?!? haluun halata sitä ja silitellä sitä. Aina kun ajattelen että halaisin sitä niin meen ihan puihin. Meen johonkin ihan omituiseen tilaan. En oo ikinä nähny toista samanlaista ihmistä. Siin on jotain mitä en tajua et miten sil voi olla tollanen vaikutus muhun. En ikinä oo kokenu tollast samanlaista ku oon ajatellut et halaisin, vaikka eunkwangia. Tai se on erilaista silti. Tai samanlaista mut. Meen jotenkin niin puihin siit ajatuksest. Ajattelen niin lumoutuneena jotenkin sen kroppaa siis silleen että jos halaisin sitä ja saisin vaa koskettaa sitä niin oon jotenkin ihan amazed. Aivan omituista. Oon vaa ihan... Hämmentyny. En tajuu miks mut.. take me home. Ihan oikeesti se biisi. En ymmärrä. Se ku on ne tietyt harvat ihmiset joista etin sitä turvaa kaikista eniten ja joost on yksi niistä. Ei ihan kuka tahansa henkilö sellasta tunnetta herätä, ja semmosta tarvetta periaatteessa. En ymmärrä. Miks oon taas tämmönen. Huoh tää on vaan jtn niin sanoinkuvaamatonta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja