Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 180438" data-attributes="member: 34"><p>Ainiin joo</p><p></p><p>Sil ei oo välii minä päivänä exactly mun ihastuminen joostiin on alkanut, koska se on joka tapauksessa may 2024 ja in june 2025 mä joka tapauksessa tuun olee sillee now ive been in love with him for 13 months lmao, i can literally SEE IT, niiku oikeesti historia toistaa itseään, you know, eunkwang. Täysin sama juttu ku eunkwangin kaa tulee tapahtumaan. You know it, i know it, everyone knows it....</p><p></p><p></p><p>Ill be like: noniin.. nyt 13 kuukautta.. 14 kuukautta... 15... 17 oho... Oho 2 vuotta.... </p><p></p><p>Jne. 😂</p><p></p><p></p><p>Because i CANNOT believe ive liked eunkwang for 2 years but you know damn well how this is going to go too.</p><p></p><p>Ihan oikeesti. Jokainen voi sen ymmärtää jos vähän miettii..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 180438, member: 34"] Ainiin joo Sil ei oo välii minä päivänä exactly mun ihastuminen joostiin on alkanut, koska se on joka tapauksessa may 2024 ja in june 2025 mä joka tapauksessa tuun olee sillee now ive been in love with him for 13 months lmao, i can literally SEE IT, niiku oikeesti historia toistaa itseään, you know, eunkwang. Täysin sama juttu ku eunkwangin kaa tulee tapahtumaan. You know it, i know it, everyone knows it.... Ill be like: noniin.. nyt 13 kuukautta.. 14 kuukautta... 15... 17 oho... Oho 2 vuotta.... Jne. 😂 Because i CANNOT believe ive liked eunkwang for 2 years but you know damn well how this is going to go too. Ihan oikeesti. Jokainen voi sen ymmärtää jos vähän miettii.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja