Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181362" data-attributes="member: 34"><p>Onko mua ikinä aidosti kiinnostanut vittu keidenkään henkilöiden kullit</p><p></p><p>POISLUKIEN IHASTUKSENI </p><p></p><p>Ei vissiin ainakaan alunperin mutta sitten jotenkin oudosti sekin tyyppi sai mut jotenkin.... Kiihottumaan vaikka en tajua miten vitussa mutta se on koko ajan ollut niin ristiriitaista ja nyt vain mietin että miksi vitussa tää kaikki tapahtuu </p><p></p><p></p><p>Haluaisin vain luovuttaa tai siis jotenkin kun en tajua enää mistään mitään ja tunnen niin paljon syyllisyyttä että oon tehnyt seksuaalisia asioita joita en oo ees halunnukaan.</p><p></p><p></p><p>Ja alotanko vittu siitä tissien kourimisesta (ja haarovälin) baarissa silloin iät ja ajat sitten </p><p></p><p>En alota mutta sen vaan sanon että tuntuu että mut on monta kertaa elämässäni vedetty asioihin mukaan mitä en oo alunperinkään itse halunnut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181362, member: 34"] Onko mua ikinä aidosti kiinnostanut vittu keidenkään henkilöiden kullit POISLUKIEN IHASTUKSENI Ei vissiin ainakaan alunperin mutta sitten jotenkin oudosti sekin tyyppi sai mut jotenkin.... Kiihottumaan vaikka en tajua miten vitussa mutta se on koko ajan ollut niin ristiriitaista ja nyt vain mietin että miksi vitussa tää kaikki tapahtuu Haluaisin vain luovuttaa tai siis jotenkin kun en tajua enää mistään mitään ja tunnen niin paljon syyllisyyttä että oon tehnyt seksuaalisia asioita joita en oo ees halunnukaan. Ja alotanko vittu siitä tissien kourimisesta (ja haarovälin) baarissa silloin iät ja ajat sitten En alota mutta sen vaan sanon että tuntuu että mut on monta kertaa elämässäni vedetty asioihin mukaan mitä en oo alunperinkään itse halunnut [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja