Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181363" data-attributes="member: 34"><p>Vittu ja se ocd:n määrä mikä tulee siitäkin kun mietin että ONKO OK ETTÄ OON TEHNYT SEKSUAALISIA ASIOITA </p><p></p><p></p><p>niin, ja sut on TAIVUTETTU tekemään seksuaalisia asioita ja sua on kourittu baarissa ilman lupaa. Niin mitä seksuaalisia asioita sä oot siinä ainakaan tehny. Se kouriminen ei ollu mun syytä mutta jotkut asiat oon tehny ite mutta en ikinä varmaa ite ois tehny mitään alotetta sellaseen eli oon lähtenyt siihe siks kun on pyydetty mutta tuntuu kyllä että en voi uhriutua silti oon ite kuitenkin suostunut.</p><p></p><p>Mutta siis se ocd:n määrä vain. </p><p></p><p>Koska mulle tulee noita ocd-oireita seksuaalisuudesta koska koen että seksuaalisuus ikään kuin tahraa kaiken ja haluaisin kai että mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan mutta tää on suoraan ocd:tä vain</p><p></p><p>Oireet vaa räjähtää käsiin </p><p></p><p>En kuitenkaan voi sille mitään mitä on tapahtunut (tällä neutralisoin sen).</p><p></p><p>Kaiken kaikkiaan </p><p></p><p>Oon todella herkkä </p><p></p><p>Ja se kertoo kaiken tarpeellisen siitä miltä must tuntuu ja on tuntunut jo aiemminkin ei tää tänään vasta alkanu.</p><p></p><p>Mutta oikeasti. En voi sille mitään mitä on tapahtunut. Mikään ei oo mun vika. (<-Ocd-helpotusta)</p><p></p><p>Nojoo </p><p></p><p>Se siitä kuitenkin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181363, member: 34"] Vittu ja se ocd:n määrä mikä tulee siitäkin kun mietin että ONKO OK ETTÄ OON TEHNYT SEKSUAALISIA ASIOITA niin, ja sut on TAIVUTETTU tekemään seksuaalisia asioita ja sua on kourittu baarissa ilman lupaa. Niin mitä seksuaalisia asioita sä oot siinä ainakaan tehny. Se kouriminen ei ollu mun syytä mutta jotkut asiat oon tehny ite mutta en ikinä varmaa ite ois tehny mitään alotetta sellaseen eli oon lähtenyt siihe siks kun on pyydetty mutta tuntuu kyllä että en voi uhriutua silti oon ite kuitenkin suostunut. Mutta siis se ocd:n määrä vain. Koska mulle tulee noita ocd-oireita seksuaalisuudesta koska koen että seksuaalisuus ikään kuin tahraa kaiken ja haluaisin kai että mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan mutta tää on suoraan ocd:tä vain Oireet vaa räjähtää käsiin En kuitenkaan voi sille mitään mitä on tapahtunut (tällä neutralisoin sen). Kaiken kaikkiaan Oon todella herkkä Ja se kertoo kaiken tarpeellisen siitä miltä must tuntuu ja on tuntunut jo aiemminkin ei tää tänään vasta alkanu. Mutta oikeasti. En voi sille mitään mitä on tapahtunut. Mikään ei oo mun vika. (<-Ocd-helpotusta) Nojoo Se siitä kuitenkin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja