Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
8
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181395" data-attributes="member: 34"><p>Jooko älä nyt ajattele sitä isoo kuvaa</p><p></p><p>Ajattele vaa pientä kuvaa</p><p></p><p>Mun täytyy ajatella pelkästään tätä hetkeä </p><p></p><p>Muuten tuun hulluks</p><p></p><p>Tällä hetkellä oon aseksuaali </p><p></p><p>Tällä hetkellä oon nainen </p><p></p><p>Tällä hetkellä yms jne</p><p></p><p>Oon tässä hetkessä ja oon tän ikänen ja tän näkönen</p><p></p><p>Ei mitään isoa kuvaa, ei koko elämän ajattelua, ei mitään muuta kuin tämä yksi ja ainut hetki ja mitä tällä hetkellä tapahtuu. Ei mitään monimutkaisia.</p><p></p><p>Siis mun täytyy aina olla tolkuttamassa tätä itselleni.</p><p></p><p>Se on ainut keino hillitä ahdistusta.</p><p></p><p>Eli tällä hetkellä on vaan nyt tää hetki ja mun ei tarvitse yrittää tai olla mitään. On vain tää hetki. Ei mitään muuta.</p><p></p><p>Ja se että oon aseksuaali nyt on ok</p><p></p><p>Se että oon nainen nyt on ok</p><p></p><p>Kaikki mitä tapahtuu nyt, miltä näytän nyt etc</p><p></p><p>Pelkästään se. Ei ole mitään muuta olemassa. Pelkkä tämä hetki. Kaikki täytyy aina pitää yksinkertaisena. En voi alkaa käydä päässäni läpi sitä että noniin ai nyt näytän tältä no miltä näytin ennen ai nyt musta tuntuu seksin suhteen tältä no miltä tuntui ennen miltä tuntuu tulevaisuudessa mistä se johtuu mikä sen aiheuttaa oonko ite pilannut jotain onko joku ihminen aiheuttanut sen miten se korjataan mitä on tapahtunut </p><p></p><p></p><p></p><p>On vain tämä yksi hetki. </p><p></p><p>Ja minä vittu fantasioin lowkey seksistä vaikka joostin kanssa mutta mä samaan aikaan en halua sitä ja oon repulsed. Se on tämä hetki. Ja mitään muutahan ei ole olemassakaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181395, member: 34"] Jooko älä nyt ajattele sitä isoo kuvaa Ajattele vaa pientä kuvaa Mun täytyy ajatella pelkästään tätä hetkeä Muuten tuun hulluks Tällä hetkellä oon aseksuaali Tällä hetkellä oon nainen Tällä hetkellä yms jne Oon tässä hetkessä ja oon tän ikänen ja tän näkönen Ei mitään isoa kuvaa, ei koko elämän ajattelua, ei mitään muuta kuin tämä yksi ja ainut hetki ja mitä tällä hetkellä tapahtuu. Ei mitään monimutkaisia. Siis mun täytyy aina olla tolkuttamassa tätä itselleni. Se on ainut keino hillitä ahdistusta. Eli tällä hetkellä on vaan nyt tää hetki ja mun ei tarvitse yrittää tai olla mitään. On vain tää hetki. Ei mitään muuta. Ja se että oon aseksuaali nyt on ok Se että oon nainen nyt on ok Kaikki mitä tapahtuu nyt, miltä näytän nyt etc Pelkästään se. Ei ole mitään muuta olemassa. Pelkkä tämä hetki. Kaikki täytyy aina pitää yksinkertaisena. En voi alkaa käydä päässäni läpi sitä että noniin ai nyt näytän tältä no miltä näytin ennen ai nyt musta tuntuu seksin suhteen tältä no miltä tuntui ennen miltä tuntuu tulevaisuudessa mistä se johtuu mikä sen aiheuttaa oonko ite pilannut jotain onko joku ihminen aiheuttanut sen miten se korjataan mitä on tapahtunut On vain tämä yksi hetki. Ja minä vittu fantasioin lowkey seksistä vaikka joostin kanssa mutta mä samaan aikaan en halua sitä ja oon repulsed. Se on tämä hetki. Ja mitään muutahan ei ole olemassakaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja