Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181511" data-attributes="member: 34"><p>Nyt on taas ihan she her olo joten jee mutta silti edelleen on se ällötys omia ruumiinosiani kohtaa mut nyt se tulee kyllä ihan vaan siitä yliseksuaalistamisesta. En tykkää siitä yhtään että mun tissejä ja pillua kuolataan. Tää menee varmaan jossain vaiheessa ohi mutta tällä hetkellä mulla varmaan tulis paha olo jos kuka tahansa olis silleen seksuaalisesti niistä. Vaikka ois ite eunkwang niin olisin silleen yäk älä pliis ajattele niitä seksuaalisesti</p><p></p><p>Tuntuu kyllä että sana beautiful ja sellainen ei haittaa, vaan yliseksualisointi. Tai jotenkin en just tällä hetkellä nyt vaan tykkää yhtään noista osista mun kehoa. En tykkää. Kun olin kävelyllä niin halusin piilottaa mun tissit vielä enemmän vaikka mulla oli jo tosi löysä ja isohko paita. Silti kun ne näytti melko isolta niin se ei piilottanu tarpeeks.</p><p></p><p>Haluaisin vaan niin eroon nyt kaikista seksuaalisista osista mun kehoa. Vaikka oonkin tyttö. Mut en haluu enää kuulla yhtään sanaa niistä. Oksettaa ja ne tuntuu niin likasilta. Ihan ku mut olis raiskattu vaikka ei oo. Tää ei oo tietysti yhtä vakavaa kun raiskaus mutta tajuan kyllä miksi se tuntuu vähän samanlaiselta. Vaan paljon pienemmässä mittakaavassa koska en viitsi väittää että tämä olis samalla tasolla.</p><p></p><p>Mutta kuitenkin.</p><p></p><p>Voihan se olla mildly traumatizing.</p><p></p><p>Onneks pääsen pian puhumaan tästä (jos uskallan sanoo mitään tästä). Todella tarvitsisin apua. Eikä siihen nyt niin kauan oo. Toki sillä välin on myös sekasin chatti mut luovutan aina kun se jono on niin pitkä. Ja onhan kriisipuhelin jos tulee paha paikka.</p><p></p><p>Häiritsee nyt vaan kun tää on tällä hetkellä samaa kun sillon kun ajattelin että oon ruma ja siksi haluun kaikki pois mun kehosta, nyt se ei oo siks että olisin ruma vaan siks että haluun kaikki """"""traumojen kohteet"""""" pois mun kehosta. Totta kai ne näyttää ja tuntuu ällöttävältä nyt. En vaan haluu mitään seksuaalista mun kehoon nyt. Tai siis niitä mistä ne kommentit on tehty. Pahimpana rinnat ja genitaalit. (En pysty edes käyttää nytten muita sanoja ja englanniks sanoisin varmaan kans breasts and genitals, pussy on niin 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 oksettaa)</p><p></p><p>Oon niin traumatisoitunut sanasta pussy.</p><p></p><p>En haluu ees kuulla sitä mua alkaa itkettää lmao.</p><p></p><p>Jos tää on näin hirveetä niin miten hirveetä voi olla vielä isompi trauma eli raiskaus. Oikeesti respect. Mä en tiedä selviäisinkö sellasesta ite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181511, member: 34"] Nyt on taas ihan she her olo joten jee mutta silti edelleen on se ällötys omia ruumiinosiani kohtaa mut nyt se tulee kyllä ihan vaan siitä yliseksuaalistamisesta. En tykkää siitä yhtään että mun tissejä ja pillua kuolataan. Tää menee varmaan jossain vaiheessa ohi mutta tällä hetkellä mulla varmaan tulis paha olo jos kuka tahansa olis silleen seksuaalisesti niistä. Vaikka ois ite eunkwang niin olisin silleen yäk älä pliis ajattele niitä seksuaalisesti Tuntuu kyllä että sana beautiful ja sellainen ei haittaa, vaan yliseksualisointi. Tai jotenkin en just tällä hetkellä nyt vaan tykkää yhtään noista osista mun kehoa. En tykkää. Kun olin kävelyllä niin halusin piilottaa mun tissit vielä enemmän vaikka mulla oli jo tosi löysä ja isohko paita. Silti kun ne näytti melko isolta niin se ei piilottanu tarpeeks. Haluaisin vaan niin eroon nyt kaikista seksuaalisista osista mun kehoa. Vaikka oonkin tyttö. Mut en haluu enää kuulla yhtään sanaa niistä. Oksettaa ja ne tuntuu niin likasilta. Ihan ku mut olis raiskattu vaikka ei oo. Tää ei oo tietysti yhtä vakavaa kun raiskaus mutta tajuan kyllä miksi se tuntuu vähän samanlaiselta. Vaan paljon pienemmässä mittakaavassa koska en viitsi väittää että tämä olis samalla tasolla. Mutta kuitenkin. Voihan se olla mildly traumatizing. Onneks pääsen pian puhumaan tästä (jos uskallan sanoo mitään tästä). Todella tarvitsisin apua. Eikä siihen nyt niin kauan oo. Toki sillä välin on myös sekasin chatti mut luovutan aina kun se jono on niin pitkä. Ja onhan kriisipuhelin jos tulee paha paikka. Häiritsee nyt vaan kun tää on tällä hetkellä samaa kun sillon kun ajattelin että oon ruma ja siksi haluun kaikki pois mun kehosta, nyt se ei oo siks että olisin ruma vaan siks että haluun kaikki """"""traumojen kohteet"""""" pois mun kehosta. Totta kai ne näyttää ja tuntuu ällöttävältä nyt. En vaan haluu mitään seksuaalista mun kehoon nyt. Tai siis niitä mistä ne kommentit on tehty. Pahimpana rinnat ja genitaalit. (En pysty edes käyttää nytten muita sanoja ja englanniks sanoisin varmaan kans breasts and genitals, pussy on niin 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 oksettaa) Oon niin traumatisoitunut sanasta pussy. En haluu ees kuulla sitä mua alkaa itkettää lmao. Jos tää on näin hirveetä niin miten hirveetä voi olla vielä isompi trauma eli raiskaus. Oikeesti respect. Mä en tiedä selviäisinkö sellasesta ite. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja